کد خبر : 1839134 | 28 مرداد 1401 ساعت 10:40 | 13.6K بازدید | 5 دیدگاه

گری نویل:

پول آمریکایی بزرگترین تهدید فوتبال انگلیس است

گری نویل به خریدار آمریکایی بخشی از سهام منچستریونایتد هشدار داد و گفت پول آمریکایی بزرگترین خطری است که فوتبال انگلیس را تهدید می‌کند.

پول آمریکایی بزرگترین تهدید فوتبال انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، دیروز مشخص شد که خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی منچستریونایتد، قصد دارند بخشی از سهام باشگاه را به شرکتی آمریکایی به نام آپولو بفروشند. گری نویل، ستاره سابق یونایتد، که مدت‌ها است از منتقدین صریح‌الهجه گلیزرها محسوب می‌شود به این شرکت هشدار داد و گفت در اولدترافورد هیچکس از آنها استقبال نخواهد کرد. او همچنین مدعی شد که پول آمریکایی به مهمترین تهدید فوتبال انگلیس تبدیل شده است.

1736579

نویل با انتشار چند توییت به این موضوع واکنش نشان داد. او نوشت:" اگر خبرها درست باشد و خانواده گلیزر بخواهد به جای فروش کامل، بخشی از سهام باشگاه را بفروشد واقعا غیر قابل قبول است؛ آن هم فروش سهام به یک صندوق سرمایه‌گذاری آمریکایی.

اسم آپولو به عنوان شرکت خریدار مطرح شده ولی باید بدانند که در منچستر هیچکس به آنها خوشامد نخواهد گفت.

مدل مالکیت ورزشی در آمریکا به شکلی است که مالک می‌خواهد بیشترین بازدهی را از سرمایه‌گذاری‌اش به دست بیاورد. مدل مالکیت ورزشی در انگلیس باید تغییر کند. پول آمریکایی این روزها برای فوتبال انگلیس از هر پول دیگری تهدیدآمیزتر است. ما هر چه سریع‌تر به وزنه‌ای احتیاج داریم که این عدم تعادل را جبران کند".

1736580

روزنامه دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد که در مذاکراتی که بین گلیزرها و شرکت آپولو در جریان است مساله‌ای که بین دو طرف بحث می‌شود نه تزریق سرمایه جدید به باشگاه بلکه میزان پولی است که خانواده گلیزر با فروش سهام‌شان به دست خواهند آورد. پولی به باشگاه تزریق نخواهد شد بلکه توسط گلیزرها از یونایتد خارج می‌شود.

دیدگاه‌ها