کد خبر : 1839137 | 28 مرداد 1401 ساعت 11:04 | 28.4K بازدید | 11 دیدگاه

فریادهای هوادار یونایتد: فرگی برگرد، به تو احتیاج داریم

سر الکس فرگوسن در ورودی ورزشگاه اولدترافورد با فریادهای یکی از هواداران یونایتد روبرو شد که از او خواست به باشگاه برگردد و هدایت شیاطین سرخ را به عهده بگیرد.

فریادهای هوادار یونایتد: فرگی برگرد، به تو احتیاج داریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از زمانی که سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ایش را روی نیمکت ندیده هرگز نتوانسته موفقیت‌های بزرگ دوران او را تکرار کند. شاید به همین خاطر بود که مدیر ارشد اجرایی باشگاه، ریچارد آرنولد، پیش از شروع فصل 2022-2023 پستی جدید به سر الکس پیشنهاد کرد تا او در هشتاد سالگی به عنوان مشاور هیئت‌مدیره مشغول به کار شود.

1658404

مدیران منچستریونایتد در تلاش برای خروج از بحران تصمیم گرفتند چند نفر از اسطوره‌های قدیمی باشگاه را به عنوان هیئت مشاوران به خدمت بگیرند. علاوه بر سر الکس نام دیوید جیل، مدیر سابق باشگاه و برایان رابسون، کاپیتان سابق یونایتد در این هیئت به چشم می‌خورد.

سر الکس در سال 2013 بعد از یک دوره پرافتخار 26ساله از باشگاه جدا شد. او در سال‌های بعدی همچنان به هواداری از شیاطین سرخ ادامه داد و اکثر بازی‌های خانگی یونایتد را در اولدترافورد تماشا می‌کرد.

1736584

در روزهای اخیر زمانی که سر الکس در حال خروج از ورزشگاه اولدترافورد بود تا سوار اتوموبیلش شود با فریادهای یکی از هواداران روبرو شد که از او می‌خواست به باشگاه برگردد و یونایتد را نجات دهد.

در فیلمی که از این صحنه منتشر شده، هوادار یونایتد خطاب به سر الکس فریاد می‌زند:" خدای من، سر الکس اینجا است! فرگی، فرگی! برگرد و مدیریت‌مان کن. به تو احتیاج داریم".

درحالیکه حاضرین در صحنه از شنیدن فریادهای این هوادار لبخند می‌زنند، سر الکس بعد از مکثی کوتاه به این هوادار ابراز احساسات کرده و سوار بر اتوموبیل خود ورزشگاه را ترک می‌کند.

دیدگاه‌ها