کد خبر : 1837485 | 19 مرداد 1401 ساعت 09:18 | 15.6K بازدید | 11 دیدگاه

چیچاریتو:

منچستریونایتد باید از دوران فرگوسن عبور کند

خاویر هرناندز، ستاره لس آنجلس گلکسی، معتقد است که مشکل منچستریونایتد این است که نتوانسته است از دوران سر الکس فرگوسن عبور کند.

منچستریونایتد باید از دوران فرگوسن عبور کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از زمان بازنشستگی فرگوسن در سال 2013 تا به حال با مشکلات بسیاری روبرو بوده است. 
هیچ یک از مربیانی که هدایت این تیم را در طول این مدت برعهده گرفتند نتوانستند این تیم را به دوران اوج برگردانند و در چند فصل اخیر شرایط برای این تیم وارد مرحله بحرانی شده است. 
چیچاریتو معتقد است که این باشگاه هرگز قرار نیست به همان باشگاه سابق با حضور فرگوسن تبدیل شود اما آنها باید ورود به دوران جدید را بپذیرند تا بتوانند از این شرایط عبور کنند. 
او در این باره به خبرنگاران گفت:« یونایتد باید با این واقعیت که فرگوسن از جمع آنها جدا شده است کنار بیاید و از دوران او عبور کند. آیا ما دوست داریم یک مربی مشابه او روی نیمکت باشد؟ بله، بله، همینطور است اما سر الکس رفته است و این باشگاه دیگر هرگز مانند قبل نخواهد شد.»

1479262
این بازیکن با اشاره به شرایط فعلی شیاطین سرخ اظهار داشت:« اتفاقاتی که در یونایتد رخ می‌دهد من را شگفت‌زده نمی‌کند چون داشتن یک مربی به مدت 26 سال و به شکلی که فرگوسن این تیم را مدیریت می‌کرد کار آسانی نیس. یکی از بهترین ویژگی‌های او این بود که هفت بازیکن از بین 10 بازیکنی که می‌خرید جواب می‌دادند. این برای رئال مادرید یا بارسلونا یا حتی چلسی، سیتی، لیورپول و بایرن مونیخ کار آسانی نیست. آیا می‌توان کسی را حتی با 80 درصد توانایی‌های فرگوسن در این روزها پیدا کرد؟ این شبیه بردن بلیت بخت‌آزمایی است!»

دیدگاه‌ها