کد خبر : 1839145 | 28 مرداد 1401 ساعت 11:40 | 12.5K بازدید | 12 دیدگاه

مدافع سلتاویگو:

بنزما مثل یک فوتبالیست 20ساله است

اونای نونیز، مدافع سلتاویگو، که تیمش فردا مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد با ستایش از کریم بنزما می‌گوید ستاره فرانسوی مثل فوتبالیستی 20ساله بازی می‌کند.

بنزما مثل یک فوتبالیست 20ساله است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در هفته دوم لالیگا در یک بازی خارج از خانه به مصاف سلتاویگو می‌رود. رئالی‌ها که هفته اول را با پیروزی 2-1 مقابل آلمیرا پشت سر گذاشتند به امید کسب سه امتیاز دیگر به سلتاویگو می‌روند.

1732037

در آستانه این بازی، اونای نونیز، دفاع وسط سلتا، از قرار گرفتن در مقابل خط حمله زهردار رئال مادرید نگران است و به خصوص مهار کریم بنزما را دشوار می‌داند. او با ستایش از ستاره فرانسوی رئال مادرید می‌گوید بنزما مثل مهاجمی 20ساله بازی می‌کند.

1736597

مدافع اسپانیایی سلتا در این باره گفت:"یک مدافع همیشه باید نگران بنزما باشد. او بازیکنی غیر عادی است و با وجود سنی که دارد عالی کار می‌کند. بنزما واقعا مثل یک بازیکن 20ساله است. ما برای اینکه در خانه خودمان پیروز بشویم و امتیاز از دست ندهیم سعی می‌‌کنیم هر طور شده او را مهار کنیم. بنزما در این بازی نباید گل بزند.

ما نیازی نداریم از آنالیزروها اطلاعات بنزما را دریافت کنیم یا ویدیوی بازی‌هایش را ببینیم. ما در طول سال‌ها او را دیده‌ایم و مقابلش بازی کرده‌ایم. امیدوارم مهاجمین ما در این بازی بتوانند مثل بنزما کار کنند و گل بزنند".

دیدگاه‌ها