کد خبر : 1839157 | 28 مرداد 1401 ساعت 12:59 | 20.6K بازدید | 3 دیدگاه

حمله ناتینگهام فارست به بازار

تیم شهر رابین‌هود به بانک دستبرد زده؟

باشگاه ناتینگهام فارست با هزینه کردن 148 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات و خرید پانزده بازیکن جدید دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد.

تیم شهر رابین‌هود به بانک دستبرد زده؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه انگلیسی ناتینگهام فارست یکی از خبرسازهای نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا بود. این باشگاه تا این لحظه پانزده بازیکن جدید به خدمت گرفته و تنها تیمی که در فوتبال اروپا هزینه بیشتری از فارست کرده است بارسلونا است. درحالیکه خوان لاپورتا 153 میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید کرد باشگاه انگلیسی با اختلافی اندک و با هزینه 148 میلیون یورویی در رتبه دوم ایستاد.

1717680

ناتینگهام فارست، باشگاهی از شهر رابین هود. فارست بر خلاف رابین هود اما به جای سرقت از ثروتمندان و توزیع پول بین فقرا امسال تابستان به گونه‌ای خرج کرد که گویا به بانک دستبرد زده است.

هزینه‌های سرسام‌آور ناتینگهام فارست شمه‌ای از شرایط جدید لیگهای بزرگ اروپایی است. جایی که لیگ برتر انگلیس با اختلاف زیاد نسبت به چهار لیگ بزرگ دیگر پردرآمدترین باشگاه‌ها را دارد. فارغ از استثناهایی مثل بارسلونای امسال، باشگاه‌های انگلیسی در هزینه کردن هم با اختلاف نسبت به رقبای خود در دیگر کشورها برتری دارند.

1736638
فهرست خریدهای تابستانی ناتینگهام فارست

اسپانیایی‌ها می‌گویند اینکه باشگاه نه چندان قدرتمندی مثل فارست می‌تواند بیشتر از بزرگان فوتبال اسپانیا هزینه کند نشان‌دهنده اختلافی است که بین لیگ برتر و لالیگا بوجود آمده است. باشگاهی که بعد از 23 سال به لیگ برتر بازگشته در طول تابستان به اندازه چند باشگاه بزرگ لالیگا هزینه کرد. البته قضیه ناتینگهام فارست را شاید بتوان یک استثنا دانست. از بین 10 باشگاه انگلیسی که امسال بیشترین هزینه را کردند ناتینگهام تنها تیمی است که تازه به لیگ برتر صعود کرده. هزینه این باشگاه دو برابر دیگر تیم تازه صعود کرده، فولام، بوده است.

دیدگاه‌ها