کد خبر : 1839176 | 28 مرداد 1401 ساعت 15:10 | 76.4K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره بارسلونا با چلسی به توافق رسید

پی‌یر آمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی و 33 ساله بارسلونا با مدیران چلسی به توافق شخصی دست پیدا کرده و فقط توافق دو باشگاه سر رقم قرارداد باقی مانده است.

ستاره بارسلونا با چلسی به توافق رسید

به گزارش "ورزش سه"، در فصل زمستان و بعد از قرار گرفتن در لیست مازاد آرسنال، پی‌یر آمریک اوبامیانگ در ساعات پایانی به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد و راهی لالیگا شد. این ستاره باتجربه در همین مدت کوتاه نمایش درخشانی زیر نظر ژاوی ارائه داد و عنوان بهترین گلزن فصل بارسلونا را از آن خود کرد. اما کاتالان‌ها در فصل تابستان بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی و رافینیا را جذب کرده‌اند و به همین علت کار پی‌یر اوبامیانگ برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم برای فصل بعد بسیار دشوار خواهد بود.

1732552

در روزهای اخیر باشگاه چلسی تلاش زیادی برای توافق با این بازیکن داشته و به نظر این اتفاق رخ داده است. فابریتزیو رومانو در گزارشی اذعان داشت که جلسه روز گذشته میان مدیران باشگاه چلسی و مدیر برنامه اوبامیانگ بسیار مثبت بوده و طرفین به توافق شخصی دست یافته‌اند. باشگاه انگلیسی رقم 30 میلیون یورویی و درخواستی بارسلونا را بالا دانسته و قصد دارد طی مذاکراتی از این باشگاه تخفیف بگیرد. شرایط مالی بغرنج کاتالان‌ها باعث شده آنها همچنان به فروش بازیکنان نیاز داشته باشند و این انتقال احتمالا به زودی نهایی خواهد شد.

بعد از جدایی تیمو ورنر و روملو لوکاکو، چلسی نیاز مبرمی به خرید یک مهاجم جدید در فصل تابستان داشت و حالا پی‌یر آمریک اوبامیانگ بعد از تجربه‌ای موفق زیر نظر توماس توخل در رختکن دورتموند، احتمالا دوباره به زودی در لیگ برتر به میدان می‌رود و البته بر خلاف بارسلونا، در ترکیب چلسی در طول فصل جایگاه ثابتی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها