کد خبر : 1839179 | 28 مرداد 1401 ساعت 15:23 | 44.1K بازدید | 6 دیدگاه

تمجید مورایس از مهاجم سمج نساجی(عکس)

مهاجم تعویضی نساجی عملکردی داشت که موجب تعریف سرمربی سپاهان از او شد.

تمجید مورایس از مهاجم سمج نساجی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در حالی دیروز موفق شد به دومین برد متوالی در این فصل دست پیدا کند و نساجی مازندران را شکست بدهد که حریف آنها مهاجم با تجربه خود را از ابتدا در ترکیب نداشت و حمید مطهری تصمیم گرفته بود کریم اسلامی را به‌عنوان یار جانشین استفاده کند و برای جبران نتیجه به زمین بیاورد.

کریم اسلامی که سال گذشته هشت گل برای نساجی مازندران به ثمر رساند و بهترین گلزن این تیم بود، در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر هم توانست مقابل مس رفسنجان پنالتی بگیرد و منجر به گل یک‌امتیازی تیمش شود، اما در دومین دیدار فصل برابر سپاهان کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

این مهاجم با تجربه از دقیقه ۶۲ و در شرایطی که تیمش با نتیجه دو بر یک از سپاهان عقب بود، وارد زمین شد تا قدرت هجومی تیمش را بالا ببرد و البته یک موقعیت نصف و نیمه هم به دست آورد که تبدیل به گل نشد.

با وجود عدم گلزنی یا گرفتن پنالتی توسط اسلامی در دیدار دیروز مقابل سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی طلایی پوشان به خاطر توپ‌گیری و برتری مهاجم نساجی در نبردهای هوایی از او به تمجید پرداخت و عنوان کرد این تغییر در ترکیب حریف آنها موجب شد تا او محمد دانشگر را برای برتری در زمان بازی مستقیم به زمین بیاورد.

1736672

دیدگاه‌ها