کد خبر : 1840260 | 03 شهریور 1401 ساعت 19:28 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

همیشه بر نقاط قوت حریف تمرکز می‌کنیم؛

مورایس: این رقابت هیجان‌انگیز است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از افتخارات امیر قلعه نویی آگاه است و به او احترام می‌‎گذارد.

مورایس: این رقابت هیجان‌انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی که به نشست خبری در سیرجان نرسید با انتشار ویدئویی درباره این مسابقه صحبت کرد. او درباره دیدار برابر گل‌گهر حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: خب به سومین بازی لیگ رسیدیم. البته ما به همه تیم‌هایی که با آنها بازی خواهیم داشت احترام می‌گذاریم و آماده هستیم برای این رقابت بجنگیم و هدف ما همین است.
او سپس در پاسخ به سوال اول که درباره تمایل تیم‌های امیر قلعه نویی برای استفاده از فضاهای کناری زمین و اینکه برنامه تیمش برای مقابله با حریف است، گفت: همیشه گفتم استراتژی ما تمرکز بر نقاط قوت حریف است. این رقابت هیجان انگیز است. من کسی نیستم که اطلاعات کافی درباره لیگ داشته باشم؛ به‌خاطر اینکه لیگ تازه شروع شده است، هنوز اول کار هستیم؛ با این حال متوجه شده‌ام رقابت خیلی خوبی بین تیم‌ها است، ما بدون اینکه بخواهیم فکر کنیم تیم حریف چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و چه کارهایی نمی‌تواند انجام دهد، باید تمرکزمان را روی کار خودمان بگذاریم و بتوانیم با نقاط مثبت تیم حریف مقابله کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چه شناختی از تیم حریف دارد؛ بیان کرد: من همیشه درباره مربیان حریف کنجکاو هستم از افتخارات آقای قلعه‌نویی آگاهم و احترام خاصی برای ایشان قائل هستم؛ فقط می‌توانم بگویم خوشحالم و نمی‌توانم خودم را با کسی دیگر مقایسه کنم.
او در واکنش به این سوال که با یکی از پرافتخارترین مربیان لیگ بازی دارد که توانسته در سپاهان هم دو عنوان قهرمانی به‌دست بیاورد و البته اینکه آیا می‌تواند در پایان حضور سه ساله‌اش رکورد قهرمانی‌های او در سپاهان را بشکند، اینطور واکنش نشان داد: من چطور می‌توانم از آینده صحبت کنم وقتی نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی ممکن است رخ دهد، ما در حال زندگی می‌کنیم. قصدمان این است که هر روز و هر روز کار کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
او سپس در واکنش به این سوال که بازیکنان جدید نظیر قربانی و مرادی چقدر شانس بازی دارند، بیان کرد: همه افراد مهم هستند و همه تا جایی که آماده باشند؛ شانس بازی کردن در ترکیب اصلی را دارند.  
سرمربی پرتغالی سپاهان در واکنش به این سوال که چه برنامه‌ای برای پوشش نقاط ضعف تیمش دارد تا گل‌هایی مشابه دیدار برابر نساجی دریافت نکند، بیان کرد: بله. گفتم نباید چنین گل‌هایی بخوریم ولی این رخ داده است. با این حال نکته مثبت این است که می‌توانیم از این اتفاقات درس بگیریم و بهتر و بهتر شویم. در طول هفته هم کار می‌کنیم تا نقاط ضعفمان را بهتر کنیم. می‌دانیم هیچ کس کامل نیست و در آینده سعی می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم. 
او در پایان گفت: امیدوارم برای هواداران بازی خوبی باشد و امیدوارم آن رفتاری که در بازی انجام می‌دهیم برای مردم خوب باشد.

ویدئو: 258345

دیدگاه‌ها