کد خبر : 1839181 | 28 مرداد 1401 ساعت 15:44 | 20.7K بازدید | 21 دیدگاه

استقلال: ساپینتو از نیروهای هلال احمر عذرخواهی کرد

باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی در رسانه رسمی خود عذرخواهی ریکاردو ساپینتو از نیروهای هلال احمر حاضر در ورزشگاه را به تصویر کشید.

استقلال: ساپینتو از نیروهای هلال احمر عذرخواهی کرد

به گزارش "ورزش سه"، بازتاب‌های گسترده‌ی اقدام ریکاردو ساپینتو در قبال نیروهای هلال احمر حاضر در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی باعث شد تا باشگاه استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان بدهد.

با اینکه ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی از مسئولان برانکارد بابت لگد زدن به آن عذرخواهی کرده بود، حالا باشگاه استقلال نیز در واکنش به شایعاتی که پیرامون سرمربی خود مطرح شده، ویدیویی را از عذرخواهی رسمی ساپینتو در بین دو نیمه منتشر کرد و توضیحاتی را در ذیل آن قرار داد.

باشگاه استقلال در این خصوص نوشته است: «ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از پایان دیدار با ملوان، سراغ کادر پزشکی که مسئول برانکارد ورزشگاه بودند رفت و از آنها عذرخواهی و دلجویی کرد.»

ویدئو: 257859

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «در جریان مسابقه و پس از گل تیم ملوان، شادی خاص افراد مذکور موجب سوءتفاهم و ناراحتی سرمربی استقلال شد که ساپینتو بین دو نیمه، در پایان بازی و همین طور کنفرانس خبری از آنها عذرخواهی و دلجویی کرد.»

گفتنی است؛ باشگاه استقلال قرار است تا روز یکشنبه دفاعیات خود را در خصوص ماجرای پیش آمده به کمیته انضباطی ارسال کند و باید دید تصمیم این مرجع قضایی فدراسیون درباره اقدام ساپینتو چیست.

دیدگاه‌ها