کد خبر : 1839182 | 28 مرداد 1401 ساعت 15:49 | 17.8K بازدید | 4 دیدگاه

حسرت علی‌نژاد پس از پاس گل مقابل استقلال (عکس)

وینگر جدید سپاهان نزدیک بود نخستین گل فصل خود را پس از یک پاس گل به ثمر رساند که این اتفاق برای او نیفتاد.

حسرت علی‌نژاد پس از پاس گل مقابل استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس در شرایطی توانستند نساجی را شکست بدهند که برتری آنها می‌توانست پُرگل‌تر باشد، اما موقعیت‌های پرشمار آنها تبدیل به گل نشد تا دو گل مانوئل فرناندز و یاسین سلمانی سهم آنها از دومین دیدار لیگ برتر مقابل نساجی مازندران باشد و مثل دیدار با استقلال دو گل بزنند.

محمد علی‌نژاد که در نقل و انتقالات تابستانی به سپاهان اضافه شد و طی دو هفته ابتدایی لیگ برتر یکی از ۱۱ بازیکن اصلی و نفرات تاثیرگذار این تیم بوده، پس از نمایش موثر مقابل استقلال و ثبت یک پاس گل، در دیدار با نساجی مازندران هم تلاش زیادی برای خلق موقعیت داشت که هیچ‌کدام به نتیجه نرسید.

وینگر چپ سرعتی سپاهان که در زمان تصاحب توپ دو بازیکن حریف را مقابل خود می‌دید و اجازه نفوذ زیادی نداشت، در شروع نیمه دوم یک نفوذ تند و تیز به محوطه جریمه نساجی داشت و پس از یک سرتوپ قصد داشت تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کند که ضربه محکم و فنی این بازیکن با کمترین اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

این بازیکن که سابقه گلزنی مقابل نساجی را دارد، در دیدار دیروز علی‌رغم حضور سریع در محوطه جریمه حریف در زمان حملات تیمش و یک شوت خطرناک، از گلزنی در این دیدار بی‌نصیب بود و آلویس کامسوبا، بازیکن جانشین او هم یک فرصت گلزنی را در موقعیت تک به تک هدر داد.

1736674

 

عکس: نورویک اله‌ویردیان

دیدگاه‌ها