کد خبر : 1839188 | 28 مرداد 1401 ساعت 16:16 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

ناگلزمان: حتی سادیو مانه هم زمان نیاز دارد

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، تاکید کرد باید به خریدهای جدید این تیم زمان داد.

ناگلزمان: حتی سادیو مانه هم زمان نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل را فوق‌العاده آغاز کرد و با کسب دو پیروزی و شش امتیاز از دو هفته ابتدایی، باز هم خود را به عنوان نامزد شماره یک فتح بوندسلیگا معرفی کرده است. شاگردان یولیان ناگلزمان روز یکشنبه در هفته سوم به مصاف بوخوم خواهند رفت و این سرمربی 35 ساله مدعی شد که احتمال بروز دو یا سه تغییر در ترکیب ثابت این تیم وجود دارد.

یولیان ناگلزمان گفت: "بوخوم فصل قبل بسیار شجاعانه مقابل ما بازی کرد. ما باید هم برای ارسال‌های بلند و هم کوتاه آماده باشیم. من مشتاقانه منتظر شروع مسابقه هستم و امیدوارم نتیجه‌ متفاوت نسبت به فصل گذشته رقم بخورد. حتی سادیو مانه که عملکرد درخشانی داشته و بازیکنی در سطح جهانی است، می گوید که باید به روند جدید عادت کند و فراموش نکنید او در گذشته در لیگ برتر بازی کرده است. رایان گراونبرخ نیز به زمان نیاز دارد، این کاملا طبیعی است و ما به بازیکنان زمان لازم را خواهم داد. به خصوص قبل از هفته‌های حساس، مهم این است که همه بازیکنان ریتم خوبی داشته باشند. 

1736684

اما ما هنوز در هفته سوم مسابقات هستیم و نمی‌توانیم در این مقطع روش‌های زیاد و جدیدی را امتحان کنیم. می دانم که با وجود این خریدهای جدید، به سرعت همه می گویند که چه بازیکنان گران قیمتی روی نیمکت بایرن مونیخ حضور دارند، اما در حالت عادی بایرن همیشه باید بازیکنان خوبی روی نیمکت داشته باشد.

شرایط بازیکنان بایرن مونیخ؟ جمال موسیالا بازی یکشنبه را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد. هیچ اتفاق دراماتیکی رخ نداده، اما باید مراقب باشیم. ماتیس دی لیخت نیز دچار آسیب دیدگی شده و امروز MRI انجام داده است. اگر او به موقع آتل بسته و درد نداشته باشد، روز یکشنبه به این بازیکن میدان خواهم داد. همچنین مچ دست سرژ گنابری آسیب دیده است و داویوت اوپامکانو نیز مشکلی جزئی دارد، ، بنابراین ما هنوز نمی دانیم که آیا او می‌تواند بازی کند یا خیر. انجام دو الی سه تغییر در ترکیب بایرن مونیخ برنامه‌ریزی شده است."

دیدگاه‌ها