کد خبر : 1839192 | 28 مرداد 1401 ساعت 17:11 | 9.4K بازدید | 5 دیدگاه

گالتیه: اختلافی بین نیمار و امباپه وجود ندارد

کریستوف گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، بروز هر گونه اختلافی در تیمش را تکذیب کرد.

گالتیه: اختلافی بین نیمار و امباپه وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تنش بین نیمار و کیلیان امباپه بر سر زدن ضربه پنالتی و شایعات فراوان در مورد بروز اختلاف در رختکن پاری سن ژرمن، شرایط این تیم را در همین ابتدای فصل بحرانی ساخته است. اما در نشست خبری پیش از دیدار برابر لیل، کریستوف گالتیه مدعی شد در طول هفته اثری از اختلاف در تمرین نبوده و شرایط برای تیمش خوب پیش رفته است.

کریستوف گالتیه گفت: "هیچ گونه تنش و ناراحتی بین کیلیان امباپه و نیمار وجود نداشت و این یک موضوع ثانویه بود. واضح است که روز بعد جلسه ای برگزار کردیم تا همه چیز در باشگاه درست پیش برود. هفته بسیار خوبی را برای آماده شدن برای دیدار مقابل لیل سپری کردیم. 

1735513

من از هر یک از جلسات هفته که در آن، این موضوع ثانویه دیگر جایی نداشت، لذت بردم. در لحظه نواختن پنالتی دوم هیچ اتفاقی رخ نداد. مکالمات خیلی کوتاهی رد و بدل شد و از لحظه‌ای که نیمار احساس کرد می‌تواند ضربه پنالتی را بزند، کیلیان توپ را به او واگذار کرد.

کیلیان امباپه در این دیدار مقابل مون‎‌پلیه پنالتی‌زن شماره یک بود و نیمار نفر دوم. وقتی در همان مسابقه صاحب پنالتی دوم شدیم، نیمار احساس خوبی داشت و تصور می کرد که می تواند گلزنی کند. در ادامه نیز کیلیان به نیمار اجازه داد پشت توپ قرار گیرد.

لیونل مسی و سرخیو راموس هم می توانند پشت ضربات پنالتی قرار گیرند و توانایی آنها نیز بالاست. برای مهاجمان ما بسیار مهم است که موقعیت ایجاد کرده و موفق به گلزنی شوند و این نه برای آمار، بلکه برای افزایش اعتماد به نفس است. این به بازیکنان بستگی دارد که بسته به موقعیت، باهوش عمل کنند.

دیدگاه‌ها