کد خبر : 1839196 | 28 مرداد 1401 ساعت 17:33 | 34.3K بازدید | 12 دیدگاه

در مورد کاسمیرو چیزی نمی‌گویم؛

تن هاخ: چرا فقط روی رونالدو تمرکز کرده‌اید؟

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد انتقادات نباید فقط معطوف به کریستیانو رونالدو باشد.

تن هاخ: چرا فقط روی رونالدو تمرکز کرده‌اید؟

به گزارش "ورزش سه"، قبول دو شکست در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، انتقادات از اریک تن هاخ و منچستریونایتد را به اوج رسانده است. آنها دوشنبه شب در دیداری حساس پذیرای لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد هستند و شکست در این دیدار شرایط را برای یونایتد دشوارتر خواهد کرد. اریک تن هاخ در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و مدعی شد از سابقه تاریخی رقابت بین تیمش و لیورپول مطلع است.

اریک تن هاخ گفت: "انگیزه دادن به این تیم کار سختی نیست و بازیکنان از ابتدای فصل در تمرینات واقعا خوب کار کرده اند. اشتباهات زیادی در دیدار در مقابل برنتفورد رخ داد، اما وقتی نگرش تیمی درست نیست دیگر لازم نیست در مورد چیزی صحبت کنید. به بازیکنان گفتم همه چیز از خودتان شروع می شود، قوانین و اصول را دنبال کرده و سخت کار کنید، اعتماد به نفس پیدا خواهید کرد.

1736700

من از عملکرد تیم برابر برنتفورد راضی نبودم. شما می توانید در مورد فلسفه صحبت کنید، اما اصول اولیه نیز باید مناسب باشند. این روند با نگرش خوب و روحیه جنگندگی در زمین شروع می شود و من چنین چیزی را در کل بازی از تیم خود ندیدم. شما با توجه به برنامه ای که برای تیم طراحی کرده اید، دوباره بازی را دیده و سپس بررسی می کنید که شرایط مسابقه چگونه پیش رفته است. اینگونه می بینید که چه چیزی اشتباه بوده و چه چیزی درست. بدیهی است که بسیاری از موارد در بازی با برنتفورد اشتباه پیش رفته است.

من از رقابت منچستریونایتد و لیورپول باخبرم و ما رقیب هستیم، ما باید در هر دیداری و به خصوص در این مسابقه به برتری دست یابیم. ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت و البته می دانیم که وقتی مقابل لیورپول بازی می کنید چه اتفاقی رخ می دهد، پس باید آماده باشیم."

1735837

انتقادات اخیر از کریستیانو رونالدو: "نمی دانم چرا بعد از بازی روز شنبه، تمرکز همه فقط روی این بازیکن است. این عملکرد تیم و نگرش کل تیم بازیکنان حاضر در میدان، از جمله رونالدو بود. او نیز بخشی از برنامه های ماست و نمی توانم چیزی بیشتر از این در مورد رونالدو بگویم."

اعتراض هواداران یونایتد به جو گلیزر: "فقط می توانم بگویم که مالکان باشگاه نیز می خواهند ما برنده شویم و من از هواداران می خواهم که از ما حمایت کنند و من اعتقاد دارم که همه ما باید در کنار یکدیگر برای رسیدن به هدف مبارزه کنیم."

شایعات انتقال کاسمیرو به اولدترافورد: "نمی توانم در این رابطه چیزی به شما بگویم."

دیدگاه‌ها