کد خبر : 1839201 | 28 مرداد 1401 ساعت 17:56 | 34.6K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره‌ای که سکوهای نقش‌جهان را تسخیر کرد(عکس)

پرتغالی های جذاب سپاهان به نیمکت محدود نیستند و یکی از آنها نگاه‌ها را از لب خط به درون زمین می‌دزدید.

ستاره‌ای که سکوهای نقش‌جهان را تسخیر کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه" شاید اگر پیش از رسمی شدن خبر حضور مانوئل فرناندز در سپاهان با شایعه حضور بازیکنی با این سطح از رزومه و کیفیت در فوتبال ایران مواجه می‌شدیم، با لبخندی تلخ از کنار آن عبور می‌کردیم.
اما سپاهانی‌ها یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان خارجی تاریخ فوتبال ایران را به خدمت گرفتند تا متناسب با سطح سرمربی‌شان، بازیکن هم جذب کرده باشند.
ستاره‌ای با سابقه حضور در لالیگا، لیگ برتر انگلستان، سوپرلیگ ترکیه، لیگ پریمیرا پرتغال و البته تجربه بازی در جام جهانی برای تیم ملی پرتغال پا به لیگ ایران گذاشته تا یکی از سربازان مورایس در جنگ قهرمانی فوتبال ایران باشد.

1736709
فرناندز که به دلیل مصدومیت جزیی در دیدار برابر استقلال از ابتدا در زمین حاضر نشد، در همان چند دقیقه‌ی آخر که به میدان آمد قدرت حمل توپ و دقتش در پاس دادن را به رخ ستاره‌های حریف کشید تا حضور یک بازیکن بین‌المللی و باکیفیت در اسکواد سپاهان را به هواداران این تیم نوید دهد.
 
از بازیکن بزرگی چون فرناندز انتظاری جز این هم نمی‌رفت. پرتغالیِ باهوش میانه زمین سپاهان، خیلی زود قلب هواداران حاضر در نقش جهان را فتح کرد و با ضربه سر تماشایی‌اش روی پاس گل مغانلو، با چسباندن توپ به تیر و تور دروازه ولوله‌ای در استادیوم به راه انداخت که تا دقیقه ۶۸ و زمان تعویضش فروکش نکرد.

1736710
هافبک سابق اورتون و والنسیا با گل تساوی‌بخش در دیدار برابر نساجی، لب‌های هواداران را به تمجید گشود تا یک صدا بازیکن کلاس جهانی‌شان را تشویق کنند. او در بین هم‌تیمی‌ها هم محبوبیت بالایی دارد و سطح کیفی او آنها را هم در زمان صاحب‌توپ شدنش تحت تاثیر قرار می‌دهد.

1736712
 به هرحال در فصلی که استقلال و پرسپولیس یکی از بهترین اسکوادهای تاریخ خود در لیگ برتر را در اختیار دارند، مورایس و شاگردانش برای قهرمانی کار آسانی ندارند اما تردیدی هم وجود ندارد که با حضور ستارگانی چون فرناندز، تحقق این هدف برای طلایی‌پوشان اصفهان دور از دسترس هم نخواهد بود.

(عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه- نورویک آلاوردیان)

دیدگاه‌ها