کد خبر : 1839219 | 28 مرداد 1401 ساعت 19:45 | 30.8K بازدید | 19 دیدگاه

چرا تصویر آهسته را پخش نکردید؛

اعتراض سپاهان به شبکه تلویزیونی اصفهان

باشگاه سپاهان با انتشار پستی به شبکه تلویزیونی اصفهان به دلیل عدم پخش صحنه آهسته یکی از اتفاقات مهم بازی اعتراض کرده است

اعتراض سپاهان به شبکه تلویزیونی اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته سپاهان موفق شد با نتیجه 2 بر 1 نساجی مازندران را از پیش رو بردارد ولی این پیروزی شاگردان مورایس تحت تاثیر صحنه جنجالی برخورد رضا جعفری و رشید مظاهری قرار گرفت که بسیاری از کارشناسان داوری معتقد به اخراج گلر سپاهان بودند.
این موضوعی است که البته سپاهانی‌ها به شیوه دیگری به ان معترض هستند و معتقدند چند ثانیه پیش از برخورد مهاجم نساجی و رشید مظاهری یک پنالتی برای سپاهان گرفته نشده که البته کارگردان تلویزیونی مسابقه به آن هیچ اشاره‌ای نکرده تا فشار زیادی روی نماینده اصفهان پس از این پیروزی وارد شود. 
حالا ساعاتی پس از این مسابقه باشگاه سپاهان با انتشار تصویری از برخورد شهریار مغانلو و حامد شیری در محوطه جریمه نساجی مازندران شبکه تلویزیونی اصفهان و عملکردش را زیر سوال برده و نوشته است: 
خطا واضح تر از این؟!
چرا دوربین صداوسیمای مرکز اصفهان از پخش تصاویر آهسته این دوصحنه خودداری می‌کند؟
در صحنه اول که از دریچه دوربین روابط عمومی باشگاه برداشت شده، اگر خطای مدافع تیم نساجی بر روی شهریار مغانلو به درستی اعلام می‌شد، شاید جریان بازی به گونه‌ای دیگر ادامه پیدا می‌کرد. چرا نگاه تبعیض آمیز و یکجانبه‌گرا در صداوسیما به تصویربرداری مسابقات هم کشیده شده؟ در صحنه بعد مجددا خطای واضحی بر روی یاسین سلمانی در محوطه جریمه صورت گرفته، اما دوربین صداوسیمای مرکز اصفهان، باز هم از خیر پخش تصویر آهسته گذشته است. هردو صحنه به وضوح خطاست.

ویدئو: 257862

این ویدئویی است که باشگاه سپاهان با استناد به آن عملکرد شبکه اصفهان را به چالش کشیده است.

دیدگاه‌ها