کد خبر : 1839225 | 28 مرداد 1401 ساعت 20:15 | 6.1K بازدید | 4 دیدگاه

صحبت از قهرمانی زود است

پپ: هالند به زمان نیاز دارد؛ از آینده برناردو بی‌خبرم

پپ گواردیولا معتقد است که ارلینگ هالند با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهد شد. او در مورد برناردو سیلوا هم گفت که نمی داند ماندنی است یا به بارسا خواهد رفت.

پپ: هالند به زمان نیاز دارد؛ از آینده برناردو بی‌خبرم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از دو پیروزی متوالی در شروع لیگ برتر، خود را مهیای بازی با نیوکسل می کند. سیتی توانست وستهم و بورنموث را از پیش رو بردارد و یکشنبه در زمین نیوکسل به میدان خواهد رفت.

1736732

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در نشست خبری این بازی گفت:« کاری به بازی فصل گذشته با نیوکسل ندارم. گذشته ها گذشته است. پروژه نیوکسل مقطعی نیست و برای آینده برنامه ریزی کرده اند. نیوکسل هم مثل خیلی از تیم ها در نقل و انتقالات هزینه کرده و به دنبال موفقیت است. رسیدن به موفقیت هیچ رمز و رازی ندارد. باید ایده درستی داشته باشید و خریدها بر اساس برنامه های تاکتیکی مربی باشد. ما در سیتی این سلسله مراتب را به درستی اجرا کرده ایم.»

سرخیو گومز، خرید جدید سیتی:« او تا به اینجا در تمرینات خوب بوده و ممکن است حتی برابر نیوکسل فرصت بازی پیدا کند.»

آینده برناردو سیلوا:« برناردو بازیکن سیتی است و به خوبی می داند که ما در تیم به او چقدر علاقه داریم. در نهایت نمی دانم او می ماند یا جدا می شود.»

1736733

پنج امتیاز بیشتر از لیورپول:« متاسفم ولی برای پیش‌بینی بسیار زود است و تنها دو هفته از لیگ گذشته است. هنوز 36 بازی و 111 امتیاز باقیمانده و در ماه های آگوست و سپتامبر نمی توان در مورد شانس های قهرمانی صحبت کرد. در دو بازی قبلی همه چیز خوب پیش رفت و خوشحالیم. هدف ما این است که بهتر و بهتر شویم و روی عملکرد خودمان تمرکز داریم. کاری به لیورپول ندارم و برای من فقط سیتی مهم است.»

عملکرد ارلینگ هالند:« از او راضی هستم و با گذشت زمان بهتر خواهد شد. او فقط به بازی های بیشتر نیاز دارد تا بهتر با تیم هماهنگ شود. هیچکس تردیدی در مورد کیفیت بالای هالند ندارد.»

1735255

بازی دوستانه چهارشنبه بعد برابر بارسا:« پس از بازی یکشنبه به بارسلونا خواهیم رفت. چند روزی باهم خواهیم بود و مطمئنم که خوش می گذرد. آنجا فرصت تمرین در یک محیط عالی را داریم. بازی با هدفی خیرخواهانه و به خاطر دوستم کارلوس اونسوئه که دروازه بان و مربی بارسلونا بود برگزار می شود. او الان در حال مبارزه با بیماری ALS است. بازی برابر بارسا هیچوقت یک بازی دوستانه نیست ولی همیشه جذاب است. سپس قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان را تماشا خواهیم کرد. پس از بارسا باید خودمان را برای بازی با کریستال پالاس آماده کنیم. به زودی باید هر سه روز یک بار بازی کنیم و دیگر بین دو بازی لیگ، یک هفته استراحت نخواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها