کد خبر : 1839232 | 28 مرداد 1401 ساعت 20:38 | 44.9K بازدید | 13 دیدگاه

90 دقیقه بازی در نقش‌جهان و یک فرصت ناب؛

این بازیکن خوش شانس سپاهانی شد(عکس)

عیسی مرادی مهاجم تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه نظر مثبت مورایس را جلب کرد و به صورت رسمی به عضویت سپاهان درآمد.

این بازیکن خوش شانس سپاهانی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد؛ جایی که آنها موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر خوشه طلایی ساوه که با مهدی پاشازاده آماده حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول می‌شود را پشت سر بگذارند و با روحیه خوبی آماده مسابقات و دیدار برابر استقلال در افتتاحیه شدند.
اما یکی از اتفاقات جالب توجه این مسابقه نگاه ویژه ژوزه مورایس پرتغالی به عیسی مرادی مهاجم تیم فوتبال خوشه طلایی‌ بود که طی روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر پیوستنش به سپاهان پس از نمایشی که مقابل این تیم داشت به وجود آمده بود و درنهایت این انتقال امروز به صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام شد.
روابط عمومی سپاهان درباره جذب این بازیکن ناشناس نوشته است:« عیسی مرادی مهاجم تیم‌فوتبال خوشه طلایی ساوه با نظر ژوزه موایس و پس از گذراندن تست های فنی و پزشکی به جمع طلایی پوشان فولاد مبارکه سپاهان ملحق شد.مرادی سابقه حضور در تیم‌های نفت ایرانیان، پاراگ تهران، شهدای رزکان کرج و دارایی تهران را در کارنامه خود دارد.» 
یکی  از نقاطی که مورایس در پنجره تابستانی در صدد تقویت آن بود ولی موفق نشد، راس خط آتش سپاهان بود که حالا باید دید عیسی مرادی چقدر می‌تواند جواب اعتماد مورایس را بدهد و آیا می‌تواند فرصت حضور در مسابقات لیگ برتر را با نمایشی که در تمرینات ارائه می‌کند پیدا کند یا خیر.

1736741

سال گذشته نیز حسن شوشتری با شرایط مشابهی از آرمان گهر با نظر مساعد محرم نویدکیا به عضویت سپاهان در آمد ولی با وجود اینکه سرمربی جوان سپاهان علاقه ویژه‌ای به او داشت، مصدومیت رباط صلیبی گریبانش را گرفت و بدشانسی فرصت بی نظیری که برای درخشش در سپاهان نصیب او کرده بود، از او گرفت. باید دید سرنوشت عیسی مرادی در سپاهان چطور رقم خواهد خورد.
گفته می‌شود قرارداد عیسی مرادی با باشگاه سپاهان 5 ساله تنظیم شده است.

دیدگاه‌ها