کد خبر : 1839249 | 28 مرداد 1401 ساعت 21:55 | 52.6K بازدید | 3 دیدگاه

محرومیت تعلیقی و جریمه مالی

رای انضباطی توماس توخل و کونته اعلام شد

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز رای انضباطی توماس توخل، سرمربی چلسی و آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام را اعلام کرد.

رای انضباطی توماس توخل و کونته اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، بازی جنجالی تاتنهام و چلسی در هفته دوم لیگ برتر حواشی زیادی داشت. دیداری که با تساوی 2-2 به پایان رسید ولی شاهد درگیری فیزیکی مربیان دو تیم در پایان بازی بودیم. توماس توخل و آنتونیو کونته یک‌بار در میانه مسابقه با هم درگیری لفظی داشتند و بعد از سوت پایان بازی هم درگیری فیزیکی پیدا کردند تا توسط داور با کارت قرمز مواجه شده و اخراج شوند.

1735651

اتحادیه فوتبال انگلیس هفته پیش با صدور بیانیه‌ای این دو مربی را به رفتار نامناسب متهم کرد و از آنها خواست برای ادای توضیح در کمیته انضباطی حاضر شوند. 

کونته و توخل تا دیروز فرصت داشتند تا دفاعیه خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند. جلسه کمیته انضباطی برای بررسی ماجرا امروز برگزار شد و بر این اساس برای توماس توخل، یک جلسه محرومیت تعلیقی و 35 هزار پوند جریمه در نظر گرفتند و آنتونیو کونته نیز 15 هزار پوند جریمه شد. به این ترتیب توخل مشکلی برای همراهی چلسی در بازی  برابر لیدزیونایتد نخواهد داشت.

1736572


در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است:« کمیته مستقل انضباطی امروز دستور به جریمه توماس توخل و آنتونیو کونته داد. توماس توخل 35 هزار پوند جریمه شد و از یک بازی نیز محروم خواهد بود. آنتونیو کونته نیز 15 هزار پوند جریمه شد. هر دو قبول کرده اند که رفتارشان پس از سوت پایان بازی لیگ برتر بین چلسی و تاتنهام نادرست بوده است. هر دو مربی درخواست کردند که دفاعیه‌شان به طور مکتوب ارائه شود. این جریمه ها قابل تجدیدنظر هستند و محرومیت توماس توخل در یک مسابقه به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است.»

دیدگاه‌ها