کد خبر : 1839254 | 28 مرداد 1401 ساعت 22:37 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

تا 24 ساعت به بازی استقلال فکر نمی‌کنیم؛

حسین‌خانی: این نتیجه حق تیم خوب مس کرمان بود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید طی 48 ساعت آینده احتمال دارد چند بازیکن از جمله بازیکن خارجی به اردوی تیمش اضافه شوند.

حسین‌خانی: این نتیجه حق تیم خوب مس کرمان بود

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حسین خانی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان که تیمش در بازگشت به لیگ برتر توانست در اولین بازی خانگی به یک برد ارزشمند سه بر صفر و غیرقابل پیش بینی برابر پیکان دست پیدا کند، در کنفرانس خبری پس از پایان این مسابقه اینطور حرف‌هایش را درباره این پیروزی بزرگ آغاز کرد: قبل از بازی تمرینات خوبی انجام داده بودیم. با همان یک بازی هفته اول تیم پیکان را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. شیوه بازی و تفکرشان را می دانستیم. نکات لازم را به بچه ها گوشزد کرده بودیم. خداراشکر آن ها هم درراستای خواسته های کادر فنی پرتلاش بودند. فکر می کنم این نتیجه، نتیجه‌ای بود که به حق باید نصیب تیم خوب مس کرمان می‌شد.
سرمربی مس کرمان در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: بازیکن خارجی پروسه خودش را دارد. در این مورد مشکلاتی داشتیم و نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم اما همچنان با اینکه حدود 48 ساعت به پایان نقل و انتقالات باقی مانده تلاش می کنیم بازیکنانی را در بعضی پست ها بگیریم.

سوال بعدی از سرمربی مس کرمان درباره آمار خوب 5 بار گلزنی تیمش در 5 بازی اخیر و همینطور کار خوب دفاعی تیمش بود و او در این مورد توضیح داد: بازیکنان توانمندی داریم. در بازی قبلی هم ما بر اساس تاکتیک حریف گل نخوردیم. روی دو ریباند گل خوردیم. تیم بدشانس زمین بودیم. اینطور نیست که بیشتر در فاز حمله کار کنیم. بر اساس تاکتیک حریف کار می کنیم. سعی می کنیم نقاط قوت خودمان را تقویت و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.
حسین‌خانی در مورد بازی هفته سوم برابر استقلال بیان کرد: مطمئنا استقلال حریف سختی است. بازی در آزادی شرایط خاص خودش را دارد. فعلا بچه ها در خوشحالی این بازی هستند. 24 ساعت آینده را می‌توانند به این بازی فکر کنند. مطمئنا بعد از 24 ساعت تمام توان و تفکرمان را روی بازی بعدی می‌گذاریم.

دیدگاه‌ها