کد خبر : 1839255 | 28 مرداد 1401 ساعت 22:28 | 44.1K بازدید | 6 دیدگاه

توییتی که زود پاک شد؛ افت شدید محبوبیت کاپیتان بارسا

توییت باشگاه بارسلونا در مورد جوردی آلبا خیلی زود و به دلیل نظرات منفی هواداران حذف شد.

توییتی که زود پاک شد؛ افت شدید محبوبیت کاپیتان بارسا

به گزارش "ورزش سه"، جوردی آلبا یکی از کاپیتان های بارسلوناست و سال هاست که برای این باشگاه بازی می کند ولی به نظر می رسد او دیگر محبوبیت گذشته را در میان هواداران ندارد. آلبا که محصول آکادمی لاماسیاست و در یک مقطع نیز برای والنسیا بازی کرده، از تابستان 2012 به بارسا برگشت و در این مدت دفاع چپ ثابت این باشگاه بوده است. در چند سال اخیر او ذخیره ای مطمئن نداشته ولی بارسلونا به زودی مارکوس آلونسو را در پست او جذب خواهد کرد.

1736689

روز گذشته صفحه رسمی توییتر باشگاه بارسلونا ویدیویی از یکی از گل های آلبا در تمرین را منتشر کرد و نوشت:« آلبا این گل را به شما هواداران تقدیم می کند.» تنها 10 دقیقه بعد بود که این توییت پاک شد و دلیل آن نیز نظرات منفی فراوان هواداران بارسلونا زیر آن پست بود.

1736690

نظراتی چون ممنون آلبا اما حالا بهتر است بارسلونا را ترک کنی، نمی دانم آلبا منتظر چه چیزی است؟ دوران حضور او در بارسا تمام شده و باید برود یا مرا فریب ندهید، این توییت را خود آلبا منتشر کرده، در نهایت باعث شدند تا این پست حذف شود.

لازم به ذکر است که آلبا هم مثل دیگر کاپیتان های بارسا حاضر به کاهش دستمزد خود نشده و بارسلونا نتوانسته در مذاکره با او در این مورد به نتیجه برسد. اشتباهات فنی او در یکی دو فصل گذشته نیز مزید برعلت شده تا دیگر محبوبیت سابق را نداشته باشد.

دیدگاه‌ها