کد خبر : 1839257 | 28 مرداد 1401 ساعت 22:59 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

تیم برتر زمین بودیم؛

الهامی: کمیته داوران وسواس بیشتری داشته باشد

ساکت الهامی می‌گوید هوادار در دیدار با نفت مسجدسلیمان تیم برتر میدان بوده و استحقاق کسب سه امتیاز را داشته است.

الهامی: کمیته داوران وسواس بیشتری داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار در کنفرانس خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در ۱۵ دقیقه ابتدایی بچه ها شرایط لازم را نداشتند اما به مرور سوار بازی شدند و کاملا مسلط بودیم. متاسفانه روی یک ضربه ایستگاهی، پنالتی اعلام شد و شیرازه تیم‌مان به هم ریخت. بعد از ۵ دقیقه بازی را گرفتیم و تا آخر بازی کاملا برتر بودیم اما نتوانستیم با استفاده از امتیاز میزبانی، از مسابقه ای که ۷۰-۳۰ دست ما بود، سه امتیاز برداشت کنیم.

او ادامه داد: نفت مسجدسلیمان هم در یک ضدحمله موقعیت خیلی خوبی داشت و ما هم موقعیت های دیگری داشتیم. در مجموع بازی کیفیت خیلی خوبی داشت و هر دو تیم دنبال ارائه یک فوتبال خوب بودند اما ما در نیمه دوم برتر بودیم و با تعویض ها هم روال تیم‌مان خیلی خوب شد.

الهامی درباره گلی که آفساید گرفته شد توضیح داد: من فیلم را ندیدم و نمی‌توانم نظر بدهم اما بچه ها می‌گویند آفساید نبوده است. هر چند به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و در ادامه راه برایشان آرزوی موفقیت دارم ولی اگر گل درست بوده باشد به ما کم لطفی شده چون در زمان بدی این گل را قبول نکردند. با این گل در ادامه راه شرایط به مراتب تغییر می‌کرد؛ اگر کمیته داوران وسواس بیشتری در چینش داوران داشته باشد، شرایط داوری ها خیلی بهتر خواهد شد.

او در واکنش به اینکه او با تایید رضا مهاجری تصمیم داور در خصوص آفساید را پذیرفت بیان کرد: من گفتم آفساید نیست و آقای مهاجری روی خط بود و گفت آفساید؛ ایشان همکار و رفیق ما هستند و من هم قبول کردم.

سرمربی هوادار سپس گفت: در مجموع بازی با کیفیت بود و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. البته باز هم تکرار می‌کنم با وجود اینکه تیم برتر بودیم، در ضدحمله و با اشتباه و سهل‌انگاری خودمان، تیم خوب نفت مسجدسلیمان هم چند موقعیت به دست آورد. به حریف خسته نباشید می‌گویم و از بچه های خودمان هم تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند.

دیدگاه‌ها