کد خبر : 1839266 | 29 مرداد 1401 ساعت 00:00 | 256.5K بازدید | 190 دیدگاه

جواب این‌ها را ۲۰ سال پیش داده ام

بازهم مصاحبه آتشین هاشمی‌نسب علیه پرسپولیس!

من چه کاری می‌کردم؟! رفتم و آنجا که گل زده بودم را بوسیدم. کار بدی کردم؟! این بهترین خاطره‌ام بوده. آنجا من انتقام مادرم را گرفتم.

بازهم مصاحبه آتشین هاشمی‌نسب علیه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، حضور مهدی هاشمی نسب در ورزشگاه آزادی بار دیگر جنجالی شد و هواداران پرسپولیس که همچنان با گذشت بیش از دو دهه دل پری از انتقال مدافع سابق تیمشان به استقلال دارند، مربی سابق فولاد را هو کردند و به او فحش دادند. این موضوعی بود که جواد نکونام هم در کنفرانس خبری پس از تساوی پرسپولیس و فولادخوزستان در ورزشگاه آزادی به آن اشاره کرد و آن را ناراحت کننده توصیف کرد. البته بخشی  از شعارهای هواداران نیز طبق ادعای جواد نکونام به مهدی شیری و سعید آقایی معطوف بوده؛ موضوعی که سبب شد بار دیگر روی تند و عصبانی مهدی هاشمی‌نسب را در ورزشگاه آزادی ببینیم و او پیش از شروع بازی با بوسیدن دروازه‌ای که با پیراهن استقلال به  پرسپولیس گل زده بود، بار دیگر مصاحبه‌ای تند با همان اخلاق آتشینش در واکنش به این اتفاقات انجام داده است.

مصاحبه طوفانی مهدی هاشمی نسب بازیکن سابق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی را در ادامه می‌خوانید.

این مصاحبه با این سوال در میکسدزون ورزشگاه آزادی شروع شد که آیا توقع این رفتار را داشته یا خیر که هاشمی‌نسب با اشاره به ماجرای گلزنی به پرسپولیس حرف‌هایش را با پرخاش آغاز کرد: من مشکلی با این حواشی‌ها نسبت به خودم ندارم. چون خدا اینقدر به من لطف داشته که 21 سال پیش جواب این فحاشی‌ها را دادم. نه با 40 هزار تماشاگر که با هشتادهزار تماشاچی.

هاشمی‌نسب سپس در واکنش به این سوال که آیا دوست دارد هواداران پرسپولیس محروم شوند، با لحنی صریح گفت: نه نه نه. چون هیچ اتفاقی نمی‌افتد. حالا یک سری مسائل است که نباید عنوان بشود.

سوال بعدی از هاشمی نسب این بود که آیا قصد بخشیدن پرسپولیسی ها را ندارد که او در واکنش به این سوال گفت: من بخشیدم. من بخشیدم و فقط یک نفر را نمی بخشم. من مصاحبه کردم و واقعیت‌ها را گفتم. چرا باید از واقعیت‌ها فرار کنیم. باید دروغ بگویم. تماشاچی‌ها متاسفانه دروغ را دوست دارند. اینکه من الان بیایم و معذرت بخواهم. بگویم عذرخواهی می‌کنم بابت چند سالی که رفتم. نه آقا جان اشتباه نکردم. چون خیلی چیزهای مهم‌تری از رنگ قرمز و پرسپولیس هست و آن هم خانواده است که این‌ها هنوز به این درک و باور نرسیده‌اند. اینکه خانواده و پدر و مادر از پرسپولیس و استقلال و رنگ و عشق و از همه چیز مهم‌تر است.

1736811

او سپس حرف‌هایش را با اشاره به مهدی شیری و سعید آقایی از سر گرفت و گفت: من 21 سال است که رفته‌ام. می‌خواستم این را بگویم. من بابت فحاشی‌ها ناراحت نیستم و گلایه ندارم. من از این ناراحتم که هنوز 6 ماه از زحماتی که سعید آقایی، شیری و پهلوان برای این‌ها کشیدند نگذشته است. آنها البته توقع ندارند شما تشویق‌شان کنید، چون من را دیده‌اند و برایشان تعریف کرده‌ام که چه اتفاقاتی رخ داده است. حداقل به آنها فحاشی نکنید. ایرادی ندارد. اگر واقعا فرهنگ و اصالت تیم پرسپولیس این است که واقعا باید تاسف خورد.

هاشمی نسب سپس به میان صحبت‌های خبرنگاری آمد که قصد داشت سوال دیگری بپرسد و با عصبانیت ادامه داد: صبر کن. صبر کن. ما هفته هشتم با استقلال بازی داریم. وریا، عارف آقاسی هم برایشان شش ماه است بازی کرده. آن روز فرق تماشاچی‌ها را بفهمید که آنها برای این ها چه کاری می‌کنند. برای من هیچ. من هیچ توقعی ندارم. بابا وریا که به شما گل نزده که. شما را که تحریک نکرده که. یک وقت‌هایی هم به نفعتان صحبت کرده. وریا را دیگر چه کاری دارید؟ آدم اصلا می‌ماند چه چیزی بگوید!

*رابطه شما با یحیی گل‌محمدی چطور است؟
من با کسی مشکل ندارم ولی کسی که رفقای قدیمی خودش را از بالا نگاه کند من اصلا ...... 
هاشمی نسب سپس حرف‌هایش را به شکل دیگری ادامه داد و گفت: خیلی حرف است؛ خیلی حرف است. اگر قرار باشد حرفی بزنم یک شاهنامه بنویسم درباره کسانی که همبازی من بوده‌اند. الان الحمدالله شرایط کت و شلواری و خوبی دارند، ولی ما آدم بد داستان هستیم؛ اشکالی ندارد.

هاشمی نسب سپس در واکنش به این سوال که چرا از آن یک نفری که قصد بخشیدن او را ندارد نامی به میان نمی‌آورد، گفت: همه می‌دانند دیگر.....

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان سپس در واکنش به این سوال که گفته می‌شود با حرکات دست هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحریک کرده است، بیان کرد: من هیچ کاری نکردم. من تا کسی پا روی دمم نگذارد با او کاری ندارم. بارها هم گفته‌ام کسی که به من فحاشی کند نمی توانم بی خیال او بشوم. نمی‌توانم کاری که کردم را ....

او سپس در پاسخ به سوالی درباره چگونگی شروع درگیری‌ها توضیح داد: من سرم را پایین انداختم و آمدم. هو می‌کشند و شروع کردند به فحاشی. من چه کاری می‌کردم؟! رفتم و آنجا که گل زده بودم را بوسیدم. کار بدی کردم؟! 

1736812
این بهترین خاطره‌ام بوده. آنجا من انتقام مادرم را گرفتم. نباید بروم و بوس کنم؟! چرا باید فحش بخورم؟! به چه دلیل بعد از 21 سال؟! اشکال ندارد ادامه بدهند من هم هستم. من خیلی پوستم کلفت‌تر از این حرف‌هاست. خیلی.... 

او سپس بار دیگر با اشاره به رفتار هواداران پرسپولیس با بازیکنان سابقشان در فولاد خوزستان اینطور حرف‌های آتشینش را خطاب به پرسپولیسی‌ها خاتمه داد: امروز نمره رفتار با شیری، پهلوان و آقایی را هم دیدیم. اگر واقعا جواب محبت را با هو کردن و فحاشی و این چیزها می‌دهید واقعا دمتان گرم...‌

دیدگاه‌ها