کد خبر : 1839269 | 29 مرداد 1401 ساعت 00:16 | 10.1K بازدید | 12 دیدگاه

سه شانس صد درصدی گلزنی داشتیم

رحمتی: هر تیمی به آبادان بیاید، اذیت می‌شود

سرمربی آلومینیوم اراک می گوید فکر می‌کنم ما سه شانس صد درصدی گلزنی داشتیم که یکی از آن‌ها به گل تبدیل شد.

رحمتی: هر تیمی به آبادان بیاید، اذیت می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم توانست در آبادان به یک پیروزی مهم برابر صنعت نفت دست پیدا کند. مهدی رحمتی سرمربی ایرالکو در نشست خبری بعد از بازی گفت: به تیم صنعت نفت آبادان، کادرفنی و بازیکنانشان به خاطر بازی جوانمردانه ای که انجام دادند، خسته نباشید می‌گویم. از مجموعه ایرالکو، مدیرعامل، هیئت مدیره کارخانه و باشگاه تشکر می کنم که شرایطی را فراهم کردند تا به صورت مستقیم از اراک به آبادان بیاییم. آن‌ها شرایط را طوری رقم زدند که ریکاوری خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در وهله بعد از همه بازیکنان تیمم تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم. با تمام توان و انرژی در زمین ظاهر شدند. خدا را بابت کسب این سه امتیاز شکر می‌کنم.

رحمتی درباره زیبا نبودن مسابقه گفت: به دلیل گرمای هوا، مطمئنا هر تیم دیگری در این درجه، ساعت و شرایط بازی کند، مطمئنا بازی خوبی از آب در نمی‌آید. اما فکر می‌کنم ما سه شانس صد درصدی گلزنی داشتیم که یکی از آن‌ها به گل تبدیل شد. یک موقعیت را جبیره از دست داد و زاپاتا هم یک موقعیت داشت.

وی ادامه داد: صنعت نفت هم خیلی خوب بازی کرد و در شرایطی که ۱۰ نفره شدیم ما را تحت فشار قرار داد و یکی، دو موقعیت گل هم داشتند که یکی از آنها را پورحمیدی گرفت و دیگری در چارچوب نبود. در هر صورت در این شرایط جوی و آب و هوا فوتبالی بهتر از این نمی‌توان بازی کرد و تیم‌های دیگر هم به اینجا بیایند و بخواهند با صنعت نفت بازی کنند، به خاطر آب و هوا و دیدگاه جدید کادر فنی صنعت نفت، مطمئناً اذیت می‌شوند.

سرمربی اراکی ها درباره درگیری با مسئولین حمل برانکارد گفت: فاصله من تا محل درگیری ۶۰ تا ۷۰ متر بود و نمی‌توانم راجع به آن مسئله صحبت کنم و خود بازیکنان صحبت کنند، بهتر است. اما با وجود اینکه اطلاعی نداشتم از دوستانی که برانکارد را جابجا می‌کردند، عذرخواهی کردم.

دیدگاه‌ها