کد خبر : 1839284 | 29 مرداد 1401 ساعت 01:57 | 82.4K بازدید | 16 دیدگاه

عجیب‌ترین انتقال سال؛ چلسی کاپیتان رقیب را می‌خواهد

دیلی میل ادعا کرد که چلسی قصد دارد برای خرید هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، اقدام کند.

عجیب‌ترین انتقال سال؛ چلسی کاپیتان رقیب را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 10 روز تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی، چلسی همچنان به دنبال تقویت خط دفاعی‌اش است و اکنون دیلی میل ادعا کرده که آنها از باشگاه منچستریونایتد در مورد شرایط خرید او سوال کرده‌اند.
آبی های لندن در چند هفته اخیر برای خرید وسلی فوفانا، مدافع لسترسیتی، اقدام کرده بودند اما هنوز این باشگاه حاضر به فروش این مدافع فرانسوی نشده است.
اما بعد از اینکه منچستریونایتد برای خرید کریستین پولیشیچ، هافبک آمریکایی چلسی، ابراز تمایل کرد، باشگاه لندنی هم تصمیم گرفت در مورد شرایط به خدمت گرفتن مگوایر پرس‌وجو کند. 

1736834

البته آنطور که دیلی میل ادعا کرده که همچنان فوفانا گزینه اصلی چلسی است و با توجه به اصرار خود این بازیکن به انتقال به استمفوردبریج، آبی‌ها امیدوار هستند که این اتفاق در چند روز آینده رخ بدهد اما به خدمت گرفتن مگوایر هم در برنامه نقل و انتقالاتی چلسی قرار گرفته است.
در شروع فصل جدید لیگ برتر، مگوایر نمایش‌های خوبی در ترکیب منچستریونایتد ارائه نکرد و گفته می‌شود جایگاه او در ترکیب تیم اریک تن‌هاخ به خطر افتاده است و حتی ممکن است او در دیدار این هفته مقابل لیورپول در ترکیب اصلی یونایتد قرار نگیرد. 
در صورتی که این اتفاق رخ دهد، آنگاه انتقال به چلسی می‌تواند به یک گزینه جدی برای او تبدیل شود. تنها سه ماه به آغاز جام جهانی 2022 باقی مانده و قطعا نیمکت‌نشینی شانس مگوایر برای حضور در ترکیب اصلی تیم گرت ساوت‌گیت را از بین خواهد برد. 

دیدگاه‌ها