کد خبر : 1839297 | 29 مرداد 1401 ساعت 09:18 | 4.1K بازدید | 2 دیدگاه

معادله حسین‌خانی برای پیروزی بزرگ مس

مس خوشحال‌ترین تیم هفته دوم لیگ برتر بود، به این دلیل که در اولین بازی خانگی خود توانست 3 گل به تیم خوب پیکان بزند.

معادله حسین‌خانی برای پیروزی بزرگ مس

به گزارش "ورزش سه"، شاید برایتان جالب باشد که ترکیب مس در بازی دوم به نسبت بازی اول تغییرات زیادی داشت. اگر چه در هر دو بازی آرمان شهدادنژاد در درون دروازه قرار گرفت اما در خط دفاعی و در بازی دوم هر چهار مدافع تیم مس کرمان تغییر کردند. سه مدافع جدید در ترکیب تیم به میدان آمدند و حسین دوستدار که در بازی با نفت مسجد سلیمان در خط هافبک بازی کرده بود، در بازی با پیکان در پست دفاع راست به میدان آمد و سه مدافع دیگر مس در بازی با پیکان به نسبت بازی با نفت مسجد سلیمان نفرات جدیدی بودند.

تغییرات در خط هافبک همانند دفاع زیاد بود. به نسبت بازی اول، تنها احمد نصیری در بازی با پیکان هم از ابتدا در ترکیب مس به میدان آمد. سه هافبک دیگر تیم تغییر کردند. محمد قاسمی نژاد، عارف رستمی و محمد صبوری اولین حضور در ترکیب ثابت تیم را تجربه کردند و در خط حمله هم مهرداد آوخ جایگزین شروین بزرگ شد.

1736773

تغییر پست یک بازیکن و بهره‌گیری از 7 بازیکن جدید در ترکیب تیم مس؛ کاری بود که فرزاد حسین خانی پیش از بازی با پیکان انجام داد و دستاورد آن زدن سه گل به تیم خوب پیکان بود که قابل پیش‌بینی نبود. خوشبین‌ترین طرفدار مس کرمان هم فکر نمی‌کرد، این تیم در اولین بازی خانگی سه گل به تیم مجتبی حسینی بزند اما فوتبال است و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی آن. حالا مس کرمان نشان داد که با وجود صعود از دسته اول به لیگ برتر و عدم جذب بازیکنان اسمی با دستمزد بالا، تیم قابل احترامی در لیگ برتر است و قصد ندارد تنها حضور در لیگ برتر را تجربه کند. نگاهی می‌اندازیم به ترکیب تیم مس در بازی با نفت مسجد سلیمان و پیکان:

ترکیب مس در بازی با نفت مسجد سلیمان: 
دروازه‌بان: آرمان شهدادنژاد 
مدافعان: عیسی پرتو، علی تهامی، جلال عبدی  و محمد ستاری 
هافبک ها: عارف زینلی، حسین دوستدار، احمد نصیری و سامان تورانیان 
مهاجمان: شیروین بزرگ و امید کاظمیان

ترکیب مس در بازی با پیکان: 
دروازه‌بان: آرمان شهدادنژاد
مدافعان: حسن مرادی‌فر، امیرحسین عسگری، حسین دوستدار و میلاد خدایی 
هافبک‌ها: احمد نصیری، محمد صبوری، محمد قاسمی نژاد و عارف رستمی 
مهاجمان: مهرداد آوخ و امین کاظمیان

عکس‌ها: حامد عراقی، فاضل حبیبی

دیدگاه‌ها