کد خبر : 1839299 | 29 مرداد 1401 ساعت 09:26 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

تنیس سینسیناتی در ایستگاه نیمه‌نهایی

مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی با ادامه پیشروی چوریچ دنبال شد.

تنیس سینسیناتی در ایستگاه نیمه‌نهایی

به گزارش "ورزش سه" مرحله یک‌چهارم نهایی مسترز سینسیناتی شب گذشته آغاز شد و تا بامداد امروز ادامه داشت.
در نخستین بازی این مرحله، دنیل مدودف، مرد شماره یک دنیای تنیس موفق شد تیلور فریتز امریکایی را در دو ست متوالی شکست داده و راهی نیمه‌نهایی شود.
استفانوس سیتسیپاس، تنیسور جوان یونانی هم در یک بازی نزدیک و طولانی، جان ایزنر را با نتیجه ۱-۲ از پیش رو برداشت تا حریف مدودف در راه رسیدن به فینال مسابقات لقب بگیرد.

1736877
برنا چوریچ، تنیسور ۲۶ ساله کروات که پیش از مصدومیت از ناحیه شانه به ۱۰ نفر اول رنکینگ هم نزدیک شده بود، در بهترین فرم پس از بازگشت به سر می‌برد و بعد از حذف نادال و بائوتیستا آگوت، دیشب هم دست به کار بزرگی زد و فلیکس اوژه آلیاسیم را در دو ست متوالی مغلوب کرد و به جمع چهارنفر پایانی رقابت‌ها راه یافت.

1736878
در آخرین و زیباترین مسابقه این مرحله که بامداد امروز برگزار شد، کامرون نوری انگلیسی در بک ماراتن نفس‌گیر، کارلوس آلکاراس، آماده‌ترین تنیسور حال حاضر دنیا را با نتیجه ۱-۲ برد تا علاوه بر گرفتن انتقام شکست در مسترز مادرید، حریف برنا چوریچ در مرحله نیمه‌نهایی شود.

1736879
گفتنی است ساشا زورف آلمانی که به دلیل پیچ‌خوردگی مچ پا در رولن گاروس مدتی از میادین دور مانده، قهرمان این مسابقات در سال گذشته است.

دیدگاه‌ها