کد خبر : 1839313 | 29 مرداد 1401 ساعت 10:46 | 16.9K بازدید | 7 دیدگاه

سعی می‌کنم روز به روز بهتر شوم و به تیم ملی کمک کنم

علی اصغر مجرد معتقد است که باخت در رقابت‌های دوستانه تجربه خوبی برای تیم ملی جهت حضور در مسابقات مهم‌تر است.

سعی می‌کنم روز به روز بهتر شوم و به تیم ملی کمک کنم

به گزارش "ورزش سه"، ایران و صربستان در حالی شب گذشته در جام واگنر به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم دیدارهای اول خود را برابر لهستان و آرژانتین با شکست پشت سر گذاشته بودند. با این حال در نهایت، این صربستان بود که موفق شد اولین پیروزی خود در جام واگنر را کسب کند و ایران را با نتیجه نزدیک ٣-٢ شکست دهد.

علی‌اصغر مجرد، پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر درخصوص این مسابقه گفت: بازی خوبی بود و چالش خوبی را پشت سر گذاشتیم، مخصوصاً این‌که بازی به ست پنجم کشیده شد. از حریف عقب افتادیم اما موفق شدیم بازی را به ست پنجم بکشانیم. متاسفانه چند اشتباه فردی داشتیم که نتوانستیم به پیروزی برسیم.

این بازی برای شخص من بعد از یک سال چالش بسیار خوبی بود، چون فرصت زیادی برای تمرین با این تیم نداشتم. سعی می‌کنم روز به روز بهتر شوم و به تیم کمک کنم. امیدوارم این باخت‌ها تجربه خیلی خوبی برای تیم ایران شود تا در مسابقات قهرمانی جهان دچار مشکل نشویم.

مدافع تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: هدف اصلی ایران مسابقات جهانی است. سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و در رقابت‌های اصلی عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. بعد از مصدومیتی که داشتم خیلی تلاش کردم تا به شرایط ایده‌آل برسم و بتوانم تیم را همراهی کنم. دوست داشتم به لیگ ملت‌ها هم برسم اما طول درمانم زیاد بود. دست از تلاش برنمی‌دارم تا روز به روز بهتر شوم و بتوانم به تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها