کد خبر : 1839318 | 29 مرداد 1401 ساعت 11:30 | 21.1K بازدید | 4 دیدگاه

صبر یونایتد تمام شد؛ دی‌یونگ را نمی‌خواهیم

مدیران منچستریونایتد دیگر تصمیمی برای جذب فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، ندارند.

صبر یونایتد تمام شد؛ دی‌یونگ را نمی‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در طول چند ماه اخیر تلاش زیادی را برای متقاعد کردن دی‌یونگ و مدیران بارسا به کار گرفت اما در نهایت این پرونده بدون نتیجه خاصی بسته شد. 
یونایتد از چند ماه قبل علاقه‌اش به جذب این بازیکن را ابراز کرده بود. حضور اریک تن‌هاخ در راس کادر فنی این تیم باعث شد که این علاقه بیش از پیش افزایش پیدا کند، چرا که این مربی هلندی سابقه کار با او در آژاکس را داشت و از مدیران این باشگاه خواست که او را اولویت اول در پنجره نقل و انتقالات قرار دهند. 
مدیران یونایتد تمام تلاش‌شان را برای جذب او به کار گرفتند و پس از چند هفته مذاکره بر سر مبلغ این انتقال با بارسا به توافق رسیدند اما در نهایت این بازیکن اعلام کرد که حاضر نیست به اولدترافورد ملحق شود. 

1734200
این باشگاه لیگ برتری چند هفته منتظر تغییر نظر دی‌یونگ ماند اما حالا اتلتیک اعلام کرده است که آنها به طور قطعی دیگر علاقه‌ای به جذب این بازیکن ندارند. 
گفته می‌شود که مدیران این باشگاه به شدت از رفتار این هافبک هلندی ناراحت و آزرده‌خاطر شده‌اند و به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند که پرونده انتقال او را به صورت رسمی در یونایتد ببندند و این موضوع را به اطلاع سرمربی جدید این تیم نیز رسانده‌اند. 
با این حال، چلسی همچنان یکی از علاقمندان به جذب این بازیکن است و قصد دارد به تلاشش برای متقاعد کردن او و انتقالش به استمفوردبریج در چند روز باقی مانده تا بسته شدن پنجره تابستانی ادامه دهد.

دیدگاه‌ها