کد خبر : 1839324 | 29 مرداد 1401 ساعت 11:50 | 23.9K بازدید | 15 دیدگاه

پیام مودریچ و کروس برای کاسمیرو: دلتنگ می‌شویم!

تونی کروس و لوکا مودریچ، ستاره‌های رئال مادرید، با انتشار پیامی از کاسمیرو خداحافظی کردند.

پیام مودریچ و کروس برای کاسمیرو: دلتنگ می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که برای فروش کاسمیرو با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده است. 
به این ترتیب یک ضلع از مثلث خط میانی این تیم که لقب مثلث برمودا را از کارلو آنچلوتی گرفته بود از رئال جدا شد تا این سه یار رویایی که عملکردی باورنکردنی در سانتیاگو برنابئو در سال‌های اخیر داشتند از هم جدا شوند. 
تونی کروس برای خداحافظی با کاسمیرو پیامی احساسی را برای روزنامه مارکا ارسال کرد. در این پیام آمده است:«کاسمیروی عزیزم، عرق نریختن با تو توی هر موقعیتی غیرممکن بود. چون تو به ما اجازه نمی‌دادی که حتی در استخر استراحت کنیم. دیدار در آنجا یک جلسه تمرینی دیگر بود. تو شروع به تمرین با دوچرخه و وزنه‌ها می‌کردی. این هشداری به هم تیمی‎‌های جدیدت است که تو را بشناسند. باید بدانند که فقط وقتی زمان دراز و نشست باشد، تو به کسی اجازه می‌دهی که دراز بکشد.
دلم برای تو تنگ خواهد شد. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای و نمونه، به عنوان یک بازیکن تراز اول، به عنوان یک جنگنده که بارها من را نجات داد...اما مهم‌تر از همه به عنوان یک انسان خوب. 

1736900
ما با هم تاریخ‌سازی کردیم، لعنتی! عجب دوران افسانه‌ای بود... حالا مسیر ورزشی ما جدا می‌شود اما دوستی ما پابرجا است. من می‌توانم از این بابت به تو اطمینان بدهم. 
بهترین آرزوها را برایت دارم. به زودی تو را می‌بینم. موفق باشی. تونی تو.»
لوکا مودریچ نیز در مارکای امروز نوشت:« کاسمیروی عزیز! من هنوز اولین بازی تو با پیراهن رئال را به خاطر دارم. این که چقدر مضطرب بودی! از تو خواستم که آرام باشی و حالا به آن فکر می‌کنم و می‌بینم که همه چیز چطور تغییر کرد. به چه دستاوردهایی رسیدی! این اولین فصل من هم بود و هیچکدام از ما نمی‌توانستیم تصور کنیم که فوتبال چه چیزی برای ما در نظر گرفته است.
تو به یک رهبر واقعی تبدیل شدی. تو رهبری واقعی برای هم تیمی‌هایت و برای هواداران رئال بودی. ما همیشه تو را به خاطر خواهیم داشت. قهرمانی‌های زیادی با هم داشتیم اما من لحظاتی را به یاد می‌سپارم که هیچکس آنها را ندید. تمرینات روزانه در والدیباس و مهم‌تر از همه، شوخی‌هایی که داشتیم چون تو همیشه خوش اخلاق بودی، حتی در لحظات پر تنش و زمانی که اشتباهاتی داشتیم.

1736901
این خنده‌های تو بود که به من آرامش خاطر می‌داد. درست زمانی که برمی‌گشتم و تو را می‌دیدم، می‌دانستم که همیشه خوش‌رو هستی. تو بهترین بادیگارد دنیا هستی. 
دلم برایت تنگ خواهد شد اما بهترین آرزوها را برای تو دارم. این چیزی است که یک بازیکن حرفه‌ای و فردی مثل تو شایستگی آن را دارد. به خاطر همه چیز ممنونم و برایت آرزوی موفقیت می‌کنم، دوست من!»

دیدگاه‌ها