کد خبر : 1839325 | 29 مرداد 1401 ساعت 12:03 | 60K بازدید | 22 دیدگاه

نظرسنجی جالب FIVB؛ امین گزینه اول! (عکس)

فدراسیون جهانی والیبال نظرسنجی جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام مطرح کرده است.

نظرسنجی جالب FIVB؛ امین گزینه اول! (عکس)

به‌گزارش "ورزش سه"، از همان هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها بود که امین اسماعیل‌نژاد جای صابر کاظمی را در ترکیب شروع کننده تیم ملی والیبال ایران گرفت و اتفاقا توانست از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کند و قابلیت‌های فوق‌العاده خود را به نمایش بگذارد.

اسماعیل‌نژاد در اکثر مسابقات مرحله گروهی امتیازآورترین بازیکن ایران بود و خود را در قامت یک فوق ستاره به اثبات رساند. در حقیقت با وجود قرار گرفتن تیم ملی مقابل بزرگان دنیای والیبال کمتر شاهد بودیم که ستاره نوظهور تیم ملی دفاع شود که این اتفاق برای بازیکنی مثل او واقعا تحسین برانگیز بود.

این بازیکن دیشب و در جریان دیدار ایران برابر صربستان در جام واگنر نیز با کسب ٢٨ امتیاز بهترین بازیکن زمین از این حیث بود تا نشان دهد کاملا آماده رقابت‌های قهرمانی جهان است. در همین راستا فدراسیون جهانی والیبال پست جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. این صفحه از کاربران خود سوال کرده که اگر تیم شما به یک پشت خط زن احتیاج داشت کدام یک را انتخاب می کردید. در این نظرسنجی امین اسماعیل‌نژاد گزینه اول است و بارتوش کورک، نیمیر عبدالعزیز، جان پاتری و یوجی نیشیدا دیگر گزینه‌ها هستند.

1736903

دیدگاه‌ها