کد خبر : 1839327 | 29 مرداد 1401 ساعت 12:13 | 27.5K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره ایرانی درخواست جدایی داد

خبر عجیب الرایه درباره مهرداد محمدی

مهرداد محمدی بازیکن ایرانی العربی خواستار جدایی از این تیم شده و سران باشگاه قطری هم در فکر فروش او هستند.

خبر عجیب الرایه درباره مهرداد محمدی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های گذشته شایعات متعددی درباره احتمال جدایی مهرداد محمدی از العربی و حضور در پرسپولیس به گوش می‌رسید. بازیکن ایرانی که گفته می‌شد این تیم را ترک خواهد کرد تا عمر السومة راهی لیگ ستارگان شود. اما با پیشنهاد الشباب عربستان به آرون بوپندزای گابنی، محمدی در تیم ماندگار شد و السومة نیز به العربی پیوست.

اما حالا اخبار جدیدی درخصوص وضعیت محمدی شنیده می‌شود. روزنامه الرایة در شماره امروز خود نوشت: مدیریت باشگاه العربی در حال بررسی فروش مهرداد محمدی بازیکن ایرانی در نقل و انتقالات تابستانی است.

1736904

الرایة در ادامه از تمایل محمدی برای جدایی خبر داد و نوشت: این اتفاق پس از آن صورت گرفت که این بازیکن در تابستان امسال از مدیران تیم درخواست کرد تا اجازه دهند که او تیم را ترک کند. این بازیکن در ابتدای فصل جاری در راه خروج از تیم بود تا عمر السومة سوری جایگزین او شود. مهاجمی که برای یک فصل به صورت قرضی از الاهلی جده به العربی پیوست.

این در شرایطی است که مهرداد محمدی در دیدار هفته دوم العربی برابر الریان به میدان رفت و یکی از بهترین بازیکنان زمین لقب گرفت و حتی موفق به گلزنی نیز شد اما در دیدار هفته سوم برابر المرخیه به دلیل مصدومیت غایب بود و به همین دلیل خبر روزنامه الرایة درباره فروش محمدی کمی عجیب به نظر می‌رسد مگر اینکه مدیران باشگاه قصد داشته باشند بازیکن جدیدی را به جای او جذب کنند.

باید دید در روزهای آینده چه تغییر و تحولاتی درخصوص آینده محمدی رخ خواهد داد. این در شرایطی است که دو تیم از شش تیم بالای جدول در فصل گذشته خواهان بازیکن ایرانی العربی هستند.

1736906
باشگاه العربی حتی برای پوستر دیدار چند روز پیش برابر المرخیه نیز از تصویر محمدی استفاده کرده بود.

دیدگاه‌ها