کد خبر : 1839338 | 29 مرداد 1401 ساعت 12:50 | 24.9K بازدید | 5 دیدگاه

پاسخ مثبت وینگر آژاکس؛ یونایتد امیدوار شد

آنتونی، وینگر آژاکس، اعلام کرده که به دنبال جدایی از این باشگاه و پیوستن به منچستریونایتد است.

پاسخ مثبت وینگر آژاکس؛ یونایتد امیدوار شد

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انتقادهای بسیاری را به همراه داشته است اما به نظر می‌رسد که شرایط برای این تیم رو به بهبود است. 
مدیران این باشگاه برای جذب چند بازیکن مانند فرانکی دی‌یونگ چند هفته مذاکره کردند اما در نهایت موفق به جذب آنها نشدند و همین موضوع باعث نگرانی و عصبانیت هواداران یونایتد شده است. 
یکی از بازیکنانی که از چند هفته قبل مدنظر باشگاه یونایتد بود، آنتونی از آژاکس بود که پس از حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم،علاقه آنها به جذب او افزایش پیدا کرد. 
این مربی هلندی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و امیدوار است که بتواند بار دیگر و به فاصله چند هفته، این بار در اولدترافورد هدایت او را برعهده بگیرد. 

1736929
آنتونی در گفتگو با De Telegraaf درباره تصمیمش برای جدایی اظهار داشت:« چیزی که می‌توانم بگویم این است که می‌خواهم تصمیم درستی با خانواده، شرکای تجاری و مدیران آژاکس بگیرم که به سود همه باشد. در آخر، خداست که سرنوشت من را مشخص خواهد کرد.»
او در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد در آژاکس بماند یا خیر گفت:« صادقانه باید بگویم نه. در حال حاضر تمام تمرکزم روی ارائه فوتبال خوب است و هر موضوع دیگری را به برادرم و مدیر برنامه سپرده‌ام. آنها بهترین مشاوره ممکن را به من خواهند داد.»
گفته می‌شود آخرین پیشنهاد یونایتد برای جذب این بازیکن 68 میلیون پوند بوده است اما آژاکس می‌گوید ارزش این بازیکن بیشتر است و مبلغ بیشتری باید برای خرید او پرداخت شود.

دیدگاه‌ها