کد خبر : 1839344 | 29 مرداد 1401 ساعت 13:07 | 11.6K بازدید | 15 دیدگاه

شروع خوب شاگردان الهامی در لیگ ۲۲

هوادار بالاتر از استقلال و پرسپولیس!

هوادار تهران در دو هفته ابتدایی لیگ تیم سرسختی نشان داده و با کسب چهار امتیاز یکی از بهترین تیم‌ها در شروع لیگ بوده است.

هوادار بالاتر از استقلال و پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در فصل گذشته و تا پایان هفته دوم، دو شکست را تجربه کرده بود ولی در فصل جاری با چهار امتیاز از دو دیدار نخست عملکرد مطلوبی داشته‌ است.

ساکت الهامی با در دست گرفتن سکان هدایت هوادار سیستم این تیم را تغییر داد و با جذب بازیکنان جوان، باتجربه و همچنین تمدید با مهره‌هایی که ساختار اصلی تیم را تشکیل می‌دادند پا به لیگ برتر گذاشت. این سرمربی که فصل پیش فاتح جام حذفی بود در پی ادامه جاه‌طلبی با تیم جدیدش است.

1736938

هوادار که در نخستین تجربه لیگ برتری خود در فصل گذشته در پایان، رتبه یازدهمی را به دست آورده بود، نشان داده در این فصل برای کسب رتبه بهتر تلاش می‌کند. هواداری‌ها پس از شکست دادن آلومینیوم اراک، یک بازی مالکانه و پرموقعیت را مقابل نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشتند که در نهایت بازی یک بر یک مساوی شد.

هوادار که یکی از سه تیم چهار امتیازی جدول در پایان هفته دوم است در هفته آینده میزبان صنعت نفت آبادان در دستگردی خواهد بود و باید دید روند شکست ناپذیری آنها حفظ می‌شود یا خیر.

عکس: میلاد احمدی

1736940

دیدگاه‌ها