کد خبر : 1839351 | 29 مرداد 1401 ساعت 13:34 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم که شاگرد آقای ربیعی هستم

جعفری: مگر چقدر می شود از داوری ضربه خورد؟

بازیکن مس رفسنجان می گوید اگر اشتباهات داوری نبود این تیم در حال حاضر ۶ امتیازی بود و شرایط خوبی را سپری می کرد.

جعفری: مگر چقدر می شود از داوری ضربه خورد؟

به گزارش "ورزش سه"، دربی کرمان بین مس رفسنجان و گل گهر سیرجان با نتیجه تساوی به اتمام رسید. حسن جعفری در این رابطه به خبرنگار ما گفت: دربی همیشه بازی سختی بوده است. گل گهر تیم خوبی است و یک مربی بزرگ دارد. امیر خان نیازی به تعریف من ندارد. همیشه دوست دارد تمام بازی ها را ببرد. ما از دقیقه یک تا ۹۰ تیم برتر بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم در خانه سه امتیاز را کسب کنیم. خوب هم فوتبال بازی کردیم و انشاالله در بازی های بعد جبران می کنیم.

او در مورد قضاوت داور ادامه داد: صحبت در مورد داوری کلیشه ای شده است و دوست ندارم زیاد در موردش صحبت کنم. شما ببینید هفته قبل چه اتفاقی در دیدار ما با نساجی افتاد. بازی که ما باید می بردیم مساوی شد. هر دو تیم زحمت می کشند و داوران نیز نقش تعیین کننده ای دارند. داوران خوبی داریم ولی فکر می کنم به خاطر تمرکز پایین است که این اشتباهات رخ می دهد. چیزی که مطمئنم، اشتباهات سهوی است. چیزی که انتظار داریم این است که بیشتر دقت کنند. ما راحت باید ۶ امتیازی می بودیم. گویا روز گذشته دو پنالتی برای ما نگرفته اند. مگر چقدر می شود از داوری ضربه خورد؟

این بازیکن در خصوص لباس جدید مس که دارای رنگ های نارنجی و سبز است توضیح داد: لباس خیلی زیبایی داریم. خودمان هم تازه بعد از مسابقه در رختکن دیدیم و کلی با آن کیف کردیم.

1736949

وی در خصوص اینکه محمد ربیعی در دربی کرمان صدمین بار بود که روی نیمکت مس می نشست گفت: به آقای ربیعی  تبریک می‌گویم. خوشحالم که شاگرد او هستم. در این مدت ما در کنار او در مس لحظات خوبی را تجربه کردیم و برای ایشان در ادامه مسیر بهترین ها را می خواهم.

مدافع مس رفسنجان که اولین پاس گل این تیم را در دیدار با نساجی داد در این باره اظهار کرد: دوست دارم موفقیت فردی به دست بیاورم ولی اولویتم تیم است. وقتی تیم پیروز باشد ما هم به چشم می آییم. دوست دارم هرچه بیشتر پاس گل بدهم و گل بزنم و در پازل تاکتیکی آقای ربیعی مثمر ثمر باشم. چه بهتر که بتوانم گل بزنم یا پاس گل بدهم.

جعفری در پایان در مورد دیدار با ذوب آهن افزود: امسال لیگ خوبی داریم و تیم ضعیف نداریم. ذوب آهن هم مربی خوبی دارد و بازی سختی در اصفهان داریم. امیدوارم طلسم را بشکنیم. در این دو هفته تلاش کردیم و مستحق برد هم بودیم ولی خیلی جاها خودمان بی دقتی کردیم و یک جاهایی داوری اذیت کرد. همه چیز دست به دست هم داده و نتایجی که باید را نگرفتیم.

دیدگاه‌ها