کد خبر : 1839354 | 29 مرداد 1401 ساعت 13:38 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

افسوس بزرگ ربیعی در بازی 100 (عکس)

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مصاف با گل‌گهر سیرجان صدمین حضور خود را روی نیمکت نارنجی‌پوشان رفسنجانی تجربه کرد.

افسوس بزرگ ربیعی در بازی 100 (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برای محمد ربیعی طی سه سال گذشته همه چیز در رفسنجان خوب پیش رفته است. او که به عنوان شهروند افتخاری این شهر هم برگزیده شده، در سال اول حضورش توانست دست به کار بزرگی بزند و مس را پس از نزدیک به دو دهه به لیگ برتر برساند.
حضور در لیگ برتر چالش بزرگ دیگری بود که ربیعی در رفسنجان پیش رو داشت و با وجود روزهای سختی که تجربه کرد توانست تیمش را جمع و جور کند و در پایان با رتبه هشتم به کار مس در لیگ بیستم خاتمه داد. سال گذشته باز هم روند صعودی مس با ربیعی ادامه داشت و آنها که تا هفته‌های پایانی با فولاد خوزستان و گل‌گهر برای کسب رتبه چهارمی می‌جنگیدند، درنهایت با رتبه قابل توجه ششمی به کارشان خاتمه دادند.
حالا در سومین سال مس رفسنجان با محمد ربیعی اهداف بزرگی در سر دارد و در آخرین دیداری که مقابل گل‌گهر در رفسنجان برگزار شد، صدمین حضور محمد ربیعی روی نیمکت رفسنجانی‌ها ثبت شد، اما این مسابقه برای ربیعی با یک افسوس تمام شد.
آخرین پیروزی مس رفسنجان در دربی کرمان به 1273 پیش برمی‌گردد که آنها موفق به شکست گل‌گهر شدند و طی دو سال اخیر که محمد ربیعی و امیر قلعه‌نویی سرمربیان دو تیم بوده‌اند نیز دو تساوی و دو پیروزی به نام گل‌گهر ثبت شده است.

1736953

در واقع محمد ربیعی امیدوار بود در پنجمین بازی لیگ برتری دو تیم که سبز و نارنجی‌پوشان رفسنجانی در خانه عملکرد بسیار خوبی داشتند و 13 مرتبه هم به سمت دروازه فروزان شوت زدند، با پیروزی از مسابقه خارج شود تا خاطره صدمین حضور او روی نیمکت این تیم هم با کسب سه امتیاز همراه باشد، اما حالا او که تیمش برخلاف نمایش خوبی که داشته از دو بازی به دو تساوی در لیگ برتر دست یافته، باید تمرکزش را روی تمام کنندگی بازیکنانش بگذارد تا این اتفاق در بازی‌های پیش رو برای مس تکرار نشود.

دیدگاه‌ها