کد خبر : 1839377 | 29 مرداد 1401 ساعت 15:00 | 28K بازدید | 1 دیدگاه

چرخش 180 درجه‌ای پس از تساوی در رفسنجان؛

خشم قلعه‌نویی دوباره گریبان بازیکنان را گرفت

امیر قلعه‌نویی را بار دیگر در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر مس رفسنجان در حالی که رگ‌های گردنش حین صحبت کردن بیرون زده بود، برافروخته دیدیم.

خشم قلعه‌نویی دوباره گریبان بازیکنان را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم برای امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر خوب آغاز شد و آنها توانستند در خانه مقابل تراکتور با دو گل زیبا از نوید عاشوری و رضا شکاری به برتری دست پیدا کنند. با کسب سه امتیاز همین مسابقه هم بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی کارکشته فوتبال ایران توانست از امتیاز هزار در دوران طولانی مربیگری عبور کند و یک رکورد جاودانه دیگر در تاریخ فوتبال ایران به نام خودش ثبت کرد.
با این حال این روزهای خوش برای امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر خیلی طول نکشید و ماه عسل آنها با سفر به رفسنجان برای مصاف با شاگردان محمد ربیعی تمام شد.
با توجه به نمایشی که گل‌گهر در دیدار هفته ابتدایی ارائه کرده بود، همه در انتظار یک روز خوب دیگر از شاگردان امیر قلعه‌نویی در دربی کرمان بودند، اما در ورزشگاه شهدای رفسنجان اتفاقات دیگری در راه بود.
امیر قلعه‌نویی با دو تغییر تیمش را نسبت به دیدار برابر تراکتور راهی میدان کرده بود؛ بهنام برزای در پست دفاع راست جانشین مهدی تیکدری شده بود و در مرکز میدان هم امین پورعلی به جای محمد خدابنده‌لو به ترکیب اصلی رسید. دو تغییری که به نظر می‌رسید برای انسجام بیشتر سورمه‌ای پوشان سیرجانی در کار  دفاعی انجام شده است.
بازی شروع نشده بود که مهدی حسینی با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه تیرک دروازه فروزان را لرزاند. شاگردان ربیعی که با توجه به تساوی در بازی ابتدایی و تجربه دو شکست در دربی کرمان طی دو سال اخیر هر طور شده به دنبال پیروزی بودند، بازی را خوب آغاز کردند و تا سوت پایان مسابقه نیز جریان کار را در دست داشتند تا گل‌گهر در این مسابقه یک تیم منفعل باشد. ثبت 13 شوت از میزبان در مقابل تنها 3 شوت از تیم میهمان به خوبی جریان بازی را نمایان می‌سازد.
امیر قلعه‌نویی در طول بازی از نمایش شاگردانش ناراضی بود و بارها با جملات خود بازیکنانی نظیر مهران گلزاری و رضا شکاری را مورد عتاب قرار داد، اما اوج عصبانیت این مربی در کنفرانس خبری رخ داد؛ جایی که او تاکید کرد همین یک امتیاز هم حق تیمش نبوده و بازیکنانش را به ترسو بودن متهم کرد.
قلعه‌نویی که هفته گذشته در کنفرانس خبری پس از پیروزی برابر تراکتور خودش را بابت داشتن چنین بازیکنانی ثروتمند خوانده بود، در رفسنجان تاکید کرد بازیکنانی که هفته گذشته عملکرد خوبی داشتند در دیدار مقابل مس رفسنجان یکی از بدترین نمایش‌های تاریخ لیگ برتر را به نمایش گذاشتند و در ادامه به فرهنگ بازیکنان ایرانی اشاره کرد؛ اینکه یک روز خیلی بالا هستند و یک روز خیلی پایین. او همچنین پا را فراتر گذاشت و دیدار برابر مس رفسنجان را یکی از بدترین دیدارهای تاریخ دوران مربیگری‌اش توصیف کرد.
پس از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی به میکسدزون ورزشگاه رفسنجان رفتیم که بازیکنان گل‌گهر با حالتی گرفته در حال سوار شدن به اتوبوس بودند. اوضاع برای برخی بازیکنان از نظر روحی به نظر بدتر هم می‌آمد تا مشخص شود که قلعه‌نویی در رختکن نیز برخورد تندی با بازیکنانش داشته است. 
با تمام این‌ها گل‌گهر با کسب 4 امتیاز از دو مسابقه رتبه سوم در جدول رده بندی را در اختیار دارد و حالا کادر فنی و بازیکنان تیم تنها چند روز تا رویارویی با صدرنشین مسابقات یعنی سپاهان در خانه فاصله دارند؛ باید دید در سومین بازی فصل که یکی از سخت‌ترین مسابقات فصل هم برای گل‌گهر به حساب می‌آید، راندمان تیم امیر قلعه‌نویی چطور خواهد بود.

دیدگاه‌ها