کد خبر : 1839385 | 29 مرداد 1401 ساعت 15:39 | 90.9K بازدید | 29 دیدگاه

ماجرای درگیری حیدری و هاشمی‌نسب در هتل

مهدی هاشمی نسب در بطن حواشی ساعات اخیر فوتبال ایران بوده و اکنون پرده جدیدی از جنجال مربی کنونی فولاد اعلام شده است.

ماجرای درگیری حیدری و هاشمی‌نسب در هتل

به گزارش “ورزش سه”، ماجرا از هتل محل اقامت فولاد خوزستان برای اردوی پیش از بازی برابر پرسپوليس شروع شد.

جایی که سپهر حیدری مدافع و کاپیتان اسبق پرسپوليس که این روزها در امارات حضور دارد، برای اقامتی چند روزه وارد تهران شده با بازیکنان و‌ اعضای این‌ تیم‌ برخورد داشت.

حیدری که در حال گفتگو با بازیکنان اسبق پرسپولیس در جمع فولادی‌ها ( علوی، کعبی، پهلوان، آقایی) و همچنین وریا غفوری و چند عضو کادرفنی این تیم بود، ناگهان با حضور مهدی هاشمی نسب و برخی جملات او مواجه می‌شود. هاشمی نسب که پیش از این با گفتن جمله تیم خاص و کنایه به پرسپولیس خبرساز شده بود، در ملاقات با سپهر حیدری گلایه تندی را نسبت به انتشار استوری توسط او بعد از گفتن تیم خاص اعلام می‌کند.

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به اینکه مخاطب استوری‌اش او نبوده، سعی در پایان دادن به این مناقشه می‌کند اما جملاتی که هاشمی نسب در ادامه به زبان می آورد درگیری لفظی تندی را شکل می دهد. هاشمی نسب با اشاره به اینکه پرسپولیس برای وی تمام شده و کاری به این تیم ندارد و حیدری هم با گفتن این جمله " کسی که پیراهن پرسپولیس را به آن شکل در بیاورد ارزشی برای هواداران این تیم ندارد که بخواهند به وی فکر کنند" تنش لفظی را ادامه می‌دهند که کار نزدیک بود به درگیری فیزیکی بین طرفین کشیده شود که حاضران جمع آنها را به سمت دیگری می‌برند.

حیدری امروز نیز بعد از اتفاقات بازی روز گذشته، استوری دیگری را خطاب به هاشمی نسب منتشر کرده و به بخش هایی از درگیری بین طرفین اشاره کرده است.

دیدگاه‌ها