کد خبر : 1839393 | 29 مرداد 1401 ساعت 16:25 | 218.7K بازدید | 110 دیدگاه

انتقال بزرگ از پرتغال به اصفهان؛

شوک سپاهان پیش از پایان نقل و انتقالات

دروازه‌بان سابق سپاهان پس از موافقت باشگاه پورتیموننزه به جمع طلایی‌پوشان اصفهان بازگشت.

شوک سپاهان پیش از پایان نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، سید پیام نیازمند که یک سال قبل ضمن جدایی از سپاهان تصمیم گرفت فوتبال خود را در پرتغال دنبال کند و راهی پورتیموننزه شود، پس از دوران نه‌چندان ایده‌آلی که در این باشگاه سپری کرده بود، مجددا به ایران بازگشت و قراردادی قرضی با تیم سابق خود امضاء کرد.

این دروازه‌بان که در اردوهای اخیر تیم ملی ایران هم حضور داشته، پس از ادامه شرایط نامطلوب در پورتیموننزه تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا در ماه‌های منتهی به جام جهانی در تیمی به میدان برود که فرصت بازی پیدا کند و این شانس را داشته باشد تا در فهرست نهایی دراگان اسکوچیچ قرار بگیرد.

سید پیام نیازمند در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال فقط دو بار فرصت بازی مقابل پورتو و آروکا را به‌دست آورد و در جام حذفی این کشور هم سه بار به میدان رفت، اما در دو هفته ابتدایی فصل جدید فرصت حضور در ترکیب تیمش را به‌دست نیاورد.

این دروازه‌بان که پس از جدایی گلر اول پورتیموننزه امیدوار بود شانس بازی بیشتری در این تیم به‌دست بیاورد، چنین شرایطی پیدا نکرد و حالا تصمیم گرفت با درخواست باشگاه سپاهان دوباره به این تیم برگردد.

 

1737000

پیام نیازمند که در دوران حضور در سپاهان به آمار ۱۷ کلین‌شیت در طول یک فصل لیگ برتر رسید و عملکرد خوبی بر جای گذاشته بود، حالا بنابر اعلام این باشگاه و طبق درخواست ژوزه مورایس، با قراردادی قرضی به‌مدت یک‌سال به جمع طلایی‌پوشان بازگشته است.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از موافقت هیئت‌مدیره، به‌طور جدی وارد مذاکره با باشگاه پورتیموننزه پرتغال شد تا بتوانند سید پیام نیازمند را به‌خدمت بگیرند که حالا توانسته این اتفاق را رقم بزند و با قراردادی قرضی تا پایان فصل جاری، این گلر را جذب کند.

باشگاه سپاهان در حالی این دروازه‌بان را به‌خدمت گرفته که محمدرشید مظاهری را نیز در اختیار دارد و حالا در فاصله دو روز مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی، مشخص نیست رشید به همکاری خود با این تیم ادامه می‌دهد یا از بین تیم‌هایی که تقریبا همه آنها گلرهای مدنظرشان را جذب کرده‌اند، به یک تیم می‌رود.

سید پیام نیازمند طبق برنامه فردا یک‌شنبه از پرتغال به ایران می‌رسد تا در تمرینات سپاهان شرکت کند و در صورت صلاح‌دید مورایس، از هفته‌های آینده در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها