کد خبر : 1839394 | 29 مرداد 1401 ساعت 16:21 | 21.4K بازدید | 3 دیدگاه

یکی از یکی بی‌موردتر؛

بازیکنانی که برای اخراج عجله داشتند!

دو کارت قرمز عجیب در دقایق پایانی هفته دوم تامل‌برانگیز بود.

بازیکنانی که برای اخراج عجله داشتند!

به گزارش "ورزش سه" دو دیدار پایانی هفته دوم مسابقات لیگ برتر با پایان‌بندی‌ای مشابه همراه بود.
درحالی که آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در بازی برابر تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس به عنوان میهمان تا دقایق انتهایی مسابقه به نتیجه دلخواه خودشان دست پیدا کرده بودند، بسیار خوش‌شانس بودند که تعویضی‌های لحظه آخری آنها نتیجه‌ی عکس نداشت.
درحالی که جواد نکونام توانسته بود بازی را تا دقیقه ۸۵ مطابق انتظارش کنترل کند، دست به دو تعویض زد که یکی از آنها ورود علیرضا کوشکی جوان به جای ساسان انصاری بود.
مهاجم فصل گذشته پیکان که در میانه فصل راهی قرمزهای اهواز شده بود، برای تحرک بیشتر در مرکز زمین و جلوگیری از بازیسازی مدافعین پرسپولیس به میدان آمد.
در حالی که پیام حیدری، داور مسابقه، شش دقیقه وقت تلف‌شده برای بازی درنظر گرفت، علیرضا کوشکی در سومین دقیقه از این اوقات اضافی، با یک حرکت به قصد اتلاف وقت، توپی که از خط طولی به اوت رفته بود را دوباره به زمین بازی برگرداند تا داور مسابقه با کارت زرد او را جریمه کند.

1736997
سه دقیقه بعد، کوشکی در یک چالش هوایی با میلاد سرلک بر سر تصاحب توپ پای خودش را از حد معمول بالاتر آورد تا خیلی زود دومین کارت زرد و به تبع آن کارت قرمز پیام حیدری را پیش چشمانش ببیند و یازده دقیقه پس از ورودش، با دریافت دو کارت زرد بدون مورد از بازی اخراج شود.
البته کوشکی خوش‌شانس بود که این اتفاق در آخرین ثانیه‌های بازی رخ داد و پرسپولیسی‌ها فرصت چندانی برای استفاده از یک یار اضافه‌تر نداشتند تا درنهایت بازی با نتیجه بدون گل به اتمام برسد و کوشکی هم از غضب احتمالی نکونام در امان بماند.

۹۰۰ کیلومتر آن‌طرف‌تر، سید مهدی رحمتی در حالی که تیمش با یک گل از حریف آبادانی پیش بود، احسان حسینی را به عنوان آخرین بازیکن تعویضی وارد زمین کرد تا در هفت دقیقه پایانی فشار حملات حریف را بگیرد.

هشت دقیقه بعد و درحالی که آلومینیوم صاحب پرتاب شده بود، حسینی با وقفه غیرعادی خود داور بازی را مجاب کرد تا او را به دلیل اتلاف وقت با کارت زرد جریمه کند.
اتفاقی که به مذاق حسینی خوش نیامد و با اعتراض او به داور همراه شد تا بلافاصله احمد محمدی دومین کارت زرد را به بازیکن اراکی‌ها نشان داده و در ادامه از زمین بازی اخراجش کند‌.

1736999

1736998
در حقیقت احسان حسینی برای اخراج‌شدن تنها به هشت دقیقه زمان احتیاج داشت تا با دریافت دو کارت زرد، تیم رحمتی را ده‌نفره تنها بگذارد.
البته که حسینی بازیکن موردعلاقه رحمتی است و با وجود حضور تعویضی در زمین انگیزه‌های زیادی داشته اما به نوعی قربانی طلسم بازی با پرسپولیس شده است. جایی که در سه تقابل قبلی با پرسپولیس یکی را به دلیل مصدومیت و یکی را به دلیل مسمومیت از دست داده و این بار هم به دلیل اخراج از بازی برابر قرمزهای پایتخت محروم خواهد بود!
با این حساب احسان حسینی با دریافت دو کارت زرد در فاصله یک دقیقه و تنها هشت دقیقه پس از حضورش در زمین، از علیرضا کوشکی با دریافت دو کارت زرد در فاصله سه دقیقه و در مجموع ۱۱ دقیقه پس از حضور در میدان پیشی گرفت و این رکورد منفی را به نام خودش ثبت کرد.

دیدگاه‌ها