کد خبر : 1839415 | 29 مرداد 1401 ساعت 18:11 | 36.1K بازدید | 11 دیدگاه

اولین رباط صلیبی لیگ؛ سعید باقرپسند!

به نظر می‌رسد سعید باقرپسند در بازی با تراکتور دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده است.

اولین رباط صلیبی لیگ؛ سعید باقرپسند!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته ذوب آهن در آخرین لحظات، پیروزی مقابل تراکتور را از دست داد اما این تنها خسارت سبزپوشان اصفهانی از جدال تبریز نبود؛ محمد قریشی و سعید باقرپسند دو بازیکن سبزپوشان در اواسط نیمه اول دچار آسیب دیدگی شدند و حالا به نظر مصدومیت یکی شدیدتر بوده است.

سعید باقرپسند که از ناحیه زانو مصدوم شد و جای خود را به شهرام سالاری داد، از همان لحظه دریافت که این آسیب‌دیدگی یک مصدومیت ساده نیست و در حالی‌که به‌شدت درد می‌کشید، زمزمه‌های پارگی رباط صلیبی به گوشش خورد؛ کابوسی که برای هر فوتبالیستی شاید بدترین چیز ممکن باشد.

باقرپسند که نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم، با نمایش‌های درخشان نام خود را به‌عنوان چهره کلیدی ذوب آهن مطرح کرده بود، امروز عکسبرداری از زانو را انجام داد و در حالی‌که هنوز نتیجه مشخص نشده، به نظر باید او را نخستین بازیکن فصل جدید دانست که مصدومیت سخت رباط صلیبی را تجربه می‌کند.

مهاجم ذوب آهن البته امیدوار است نتیجه عکسبرداری شدت پایینی از مصدومیت را نشان دهد تا شاید او زودتر به میادین بازگردد.

در نهایت باید دید آیا رباط او به‌صورت کامل پاره شده یا امکان بهبود بدون عمل جراحی وجود خواهد داشت.

این در حالی است که پیش از شروع فصل فرشید اسماعیلی، هافبک جدید فولاد نیز با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه و سبحان خاقانی نیز رباط صلیبی‌اش پاره شد، اما از زمان آغاز فصل، باقرپسند نخستین بازیکنی است که از این ناحیه آسیب می‌بیند.

دیدگاه‌ها