کد خبر : 1839428 | 29 مرداد 1401 ساعت 19:02 | 10K بازدید | 3 دیدگاه

کونته: برنامه فصل را که دیدم نگران شدم!

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام مدعی شد نتایج تیمش نشان می‌دهد آنها در حال طی مسیر پیشرفت هستند.

کونته: برنامه فصل را که دیدم نگران شدم!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در پایان هفته سوم لیگ برتر موفق به کسب هفت امتیاز شده و به نظر این تیم در ادامه فصل یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. اسپرز امروز در خانه برابر ولورهمپتون با تک گل نیمه دوم هری کین پیروز شد و آنتونیو کونته در پایان بازی تاکید کرد که علی‌رغم شرایط دشوار نیمه اول، تیمش موقعیت گلزنی به ولوز نداده است.

آنتونیو کونته گفت: "ما فصل گذشته برای چنین بازی‌هایی آماده نبودیم و در این شرایط شکست می‌خوردیم. ما در خانه به ساوتهمپتون، چلسی و ولوز باختیم و وقتی من برنامه سه بازی اول را دیدم واقعا نگران شدم. کسب هفت امتیاز نشان می‌دهد که این تیم در حال پیشرفت است و تا ماه می، فرصت برای تجزیه و تحلیل شرایط با بازیکنان و کادرفنی و همچنین یافتن راه تلاش برای بهبود وضعیت وجود دارد.

1737050

در نیمه اول به دلایل زیادی از نظر فیزیکی کمی مشکل داشتیم. ما مقابل یک تیم بسیار سریع بازی کردیم و اگرچه من از اینکه همه بازیکنان تیم این شرایط دشوار را با هم تحمل کردند؛ خوشحالم، اما در خاطر ندارم هوگو لوریس عکس العمل مهمی نشان داده باشد. سپس در نیمه دوم سعی کردم برخی موارد را اصلاح کنم. احساس می‌کردم انرژی زیادی برای پرس بالا داشته، موقعیت‌ گلزنی ایجاد می‌کنیم و با انرژی بالایی در زمین حاضر هستیم.

هری کین برای ما بازیکنی است که باید سرنوشت مسابقه را رقم بزند. سعی می‌کنیم از هری کین استفاده کنیم و به او شانس و امکان گلزنی بدهیم. اما برای من شگفتی بزرگ در مورد هری کرین نه‌تنها جنبه فوتبالی، بلکه رفتار شخصی این بازیکن است. ما در مورد یک مرد واقعا خوب صحبت می‌کنیم، کسی که همیشه آماده کمک به تیم و تلاش کردن است."

دیدگاه‌ها