کد خبر : 1839431 | 29 مرداد 1401 ساعت 19:39 | 59.9K بازدید | 5 دیدگاه

گران‌ترین مدافع دنیا در راه چلسی است؟

عدم حضور نام وسلی فوفانا در فهرست بازیکنان لستر برای دیدار امروز مقابل ساوتهمپتون، احتمال انتقال او به چلسی را افزایش داده است.

گران‌ترین مدافع دنیا در راه چلسی است؟

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امسال تابستان به درخواست سرمربی‌اش، توماس توخل، تلاش زیادی برای جذب وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی لسترسیتی انجام داد. لستر اما با اتخاذ موضعی سرسختانه مانع از انجام این انتقال شد. این در حالی بود که فوفانا به‌صراحت خواهان اجازه لستر برای جدایی‌اش شد و گفت در این تیم زندانی شده است.

با اینکه در آستانه بازی امروز لستر مقابل ساوتهمپتون برندان راجرز، سرمربی روباه‌ها، در یک مصاحبه بر موضع باشگاه تاکید کرد و گفت فوفانا فروشی نیست اما زمانی که فهرست بازیکنان این تیم برای مسابقه امروز منتشر شد نام مدافع فرانسوی در آن به‌چشم نمی‌خورد.

1737056

عدم حضور نام فوفانا در لیست بازیکنان لستر عادی نیست چرا که او در هر دو بازی اول لستر در فصل جدید لیگ برتر به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته بود. اینکه او در بازی خانگی امروز تیمش حتی روی نیمکت هم نمی‌نشیند می‌تواند به شایعات درباره جدایی او دامن بزند.

رسانه‌ها در انگلیس می‌گویند فوفانا که در پست دفاع وسط بازی می‌کند در صورت انتقال به چلسی می‌تواند به گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل شود. به نظر می‌رسد چلسی به این مدافع فرانسوی آنقدر احساس نیاز می‌کند که حاضر است برای راضی کردن لسترسیتی مبلغ قابل توجهی بپردازد.

دیدگاه‌ها