کد خبر : 1839435 | 29 مرداد 1401 ساعت 20:01 | 26.1K بازدید | 4 دیدگاه

اتهام به خبرنگار معروف؛ او خبر می‌دزدد!

یک نشریه هلندی با حمله شدید به فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، او را به خبردزدی متهم کرد.

اتهام به خبرنگار معروف؛ او خبر می‌دزدد!

به گزارش "ورزش سه"، فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، که به انتشار خبرهای دست‌اول درباره بازار نقل و انتقالات معروف است توسط نشریه هلندی De Telegraaf با اتهامی جدی مواجه شد و یکی از مدیران این نشریه او را به کپی کردن و دزدی خبر متهم کرد.

مارسال فن‌دِرکران که مدیر ورزشی نشریه دی‌تلگراف است در پادکست کیک‌آف که توسط این نشریه منتشر می‌شود مدعی شد که رومانو اخبار نقل و انتقالاتی مربوط به باشگاه آژاکس را از خبرنگار این نشریه هلندی، مایک فروِی، سرقت می‌کند. او شهرت فابریزیو رومانو را قلابی دانست و گفت او کاری جز کپی و پیست کردن اخبار دیگران انجام نمی‌دهد.

رومانو در سال‌های اخیر با پیشرفتی چشمگیر موفق شده نامش را به‌عنوان یکی از بهترین منابع خبری درباره نقل و انتقالات فوتبال مطرح کند. اما رقبایی مثل نشریه هلندی دی‌تلگراف همیشه با دیده شک و تردید به فعالیت‌های این خبرنگار ایتالیایی نگاه می‌کنند.

1737068

دبیر ورزش نشریه هلندی در این برنامه گفت:" همین امروز می‌بینید که رومانو مدعی خبری اختصاصی می‌شود و می‌نویسد که آنتونی در تمرین آژاکس شرکت نکرد. همه اروپایی‌ها می‌گویند وای، عجب خبرنگاری! ولی کاری که او می‌کند دنبال کردن روزنامه‌نگارها از کشورهای مختلف است. این خبری است که مایک فروی منتشر کرده بود.

البته اشکالی هم ندارد و هر کسی می‌تواند این کار را بکند. ولی مشکل اینجا است که این جور آدم‌ها طوری رفتار کنند که انگار شبکه‌ای دارند که به آنها خبر می‌رساند. ولی کارشان چیزی جز کپی و پیست نیست".

رومانو و فِروی، خبرنگار حوزه آژاکس نشریه دی‌تلگراف، چند ماهی است که بر سر خبرهای دست‌اول از این باشگاه با هم درگیری رسانه‌ای دارند. رومانو روز جمعه برای اولین‌بار اعلام کرد که منچستریونایتد پیشنهاد جدیدی برای آنتونی ارائه داده که توسط آژاکس رد شده است. فروی نیم ساعت بعد گفت این پیشنهاد 80 میلیون یورویی بوده و آنتونی در تمرین اخیر تیم شرکت نکرده است. رومانو سی دقیقه بعد همین مطالب را منتشر کرد.

دیدگاه‌ها