کد خبر : 1839441 | 29 مرداد 1401 ساعت 20:21 | 94.4K بازدید | 17 دیدگاه

کاسمیرو آخری نیست؛ یونایتد به دنبال سه خرید بزرگ

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد بعد از جذب کاسمیرو به دنبال خرید سه ستاره بزرگ دیگر است.

کاسمیرو آخری نیست؛ یونایتد به دنبال سه خرید بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تا این لحظه تایرل لاماسیا، لیساندرو مارتینز، کریستین اریکسن و کاسمیرو را به‌خدمت گرفته است. رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند پرونده نقل و انتقالات برای یونایتد بسته نشده و این باشگاه مصمم است تا پایان تابستان سه خرید بزرگ دیگر داشته باشد.

کاسمیرو تا این لحظه بزرگترین خرید تابستانی شیاطین سرخ بوده است. اریک تن‌هاخ در طول تابستان اصرار زیادی برای جذب هافبک داشت و در نهایت کاسمیرو به اولدترافورد آمد تا مدیران باشگاه بخشی از خواسته سرمربی‌شان را اجابت کرده باشند.

1737074

روزنامه میرر می‌گوید مدیران یونایتد به تن‌هاخ قول داده‌اند که برای برون‌رفت از بحران فعلی مبالغ قابل توجهی برای خرید بازیکن هزینه خواهند کرد. بر اساس گزارش‌ها یونایتد تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا، کودی گاکپو از آیندهوون و آنتونی از آژاکس تلاش خواهد کرد.

دی‌یونگ در طول تابستان یکی از هدف‌های مهم یونایتد بود ولی در روزهای اخیر به نظر می‌رسید که شیاطین سرخ از انتقال او ناامید شده و پرونده هافبک هلندی را بسته‌اند. اما این گزارش مدعی است که یونایتدها بار دیگر قصد دارند با پیشنهادی گران‌تر به سراغ بارسا بروند و ستاره هلندی را طلب کنند.

1737077

در فاز تهاجمی هم پیشنهاد 80 میلیونی یونایتد برای خرید آنتونی از آژاکس اخیرا رد شد ولی امروز گزارش شد که باشگاه انگلیسی برای جلب رضایت هلندی‌ها با پیشنهادی 100 میلیونی برخواهد گشت تا این وینگر برزیلی را راهی اولدترافورد کند.

1736929

دیدگاه‌ها