کد خبر : 1839450 | 29 مرداد 1401 ساعت 21:20 | 12.7K بازدید | 3 دیدگاه

بازوبند مشکی آرسنال به یاد مدیر افسانه‌ای زمین چمن

بازیکنان آرسنال در دیدار خارج از خانه امروز مقابل بورنموث با بازوبند مشکی به میدان رفته‌اند. اما علت این اقدام آرسنالی‌ها چیست؟

بازوبند مشکی آرسنال به یاد مدیر افسانه‌ای زمین چمن

به گزارش "ورزش سه"، دیدار آرسنال و بورنموث در هفته سوم لیگ برتر  از دقایقی پیش آغاز شد. آرسنالی‌ها در این بازی با بازوبند سیاه به میدان رفتند. اقدامی که برای ادای احترام به یکی از چهره‌های محبوب باشگاه که اخیرا درگذشت؛ انجام شده است.

بازوبند سیاه بازیکنان آرسنال به یاد استیو براداک، مدیر زمین چمن ورزشگاه امریتس، به بازو بسته شده است. او این هفته بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری از دنیا رفت. براداک در فوتبال انگلیس به‌عنوان بهترین مدیر نگهداری از زمین چمن شناخته می‌شد و هفت بار به‌عنوان بهترین مدیر زمین انتخاب شده بود.

1737086

براداک در سال 2020 به‌عنوان دومین مدیر زمین تاریخ فوتبال انگلیس به تالار مشاهیر انجمن مدیران نگهداری از چمن وارد شد. سال‌ها فعالیت در ورزشگاه خانگی توپچی‌ها او را بین هواداران و بازیکنان آرسنال به چهره‌ای بسیار محبوب تبدیل کرده بود.

عمده شهرت براداک به سال‌های حضور او در ورزشگاه تاریخی آرسنال، هایبوری، برمی‌گشت. بعد از انتقال توپچی‌ها به ورزشگاه امیریتس، براداک نگهداری از زمین چمن این استادیوم را به عهده گرفت و زمین چمن امریتس را به یکی از باکیفیت‌ترین چمن‌های لیگ برتر تبدیل کرد. او همچنین نگهداری از یازده زمین چمن مجموعه تمرینی آرسنال، مجموعه کولنی، را بر عهده داشت.

1737085

دیدگاه‌ها