کد خبر : 1839451 | 29 مرداد 1401 ساعت 21:27 | 26.8K بازدید | 3 دیدگاه

بازوبند کاپیتانی به ستاره جوان آرسنال ساخته! (عکس)

مارتین اودگارد، ستاره نروژی و جوان آرسنال، در طی 11 دقیقه دو بار موفق شد دروازه بورنموث را باز کند.

بازوبند کاپیتانی به ستاره جوان آرسنال ساخته! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بر خلاف فصل گذشته که در سه هفته ابتدایی مغلوب شد و شروع فاجعه باری در لیگ برتر داشت، فصل جدید را فوق العاده آغاز کرده و ادامه این روند حتی آنها را تبدیل به یکی از نامزدهای کسب عنوان قهرمانی خواهد کرد. شاگردان میکل آرتتا در دو هفته اول موفق به کسب دو پیروزی و 6 امتیاز شدند و به نظر می‌رسد امروز نیز کار دشواری در انتظار این تیم برابر بورنموث نباشد.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در ابتدای فصل و در تصمیمی غیرمنتظره بازوبند کاپیتانی این تیم را به مارتین اودگارد، ستاره جوان و نروژی داد و به نظر می‌رسد این حرکت باعث شده این بازیکن فصل را در شرایط بهتری آغاز کند. اودگارد در بازی امروز برابر بورنموث در عرض 11 دقیقه دو بار دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه پنجم این دیدار بود که گابریل ژسوس با حرکتی تکنیکی و فنی توپ را به گابریل مارتینلی در سمت چپ محوطه رساند. ضربه این مهاجم جوان و برزیلی با عکس العمل دروازه‌بان حریف همراه شد و در ریباند مارتین اودگارد در مقابل دروازه خالی به‌راحتی موفق شد گل اول توپچی‌ها را به ثمر برساند. اما 6 دقیقه بعد و با همکاری بن وایت و بوکایو ساکا در جناح راست، ستاره انگلیسی توپ را روی دروازه ارسال کرد و بعد از اثرگذاری گابریل ژسوس، اودگارد توانست گل دوم خودش و آرسنال را به ثمر برساند.

173708817370891737090

دیدگاه‌ها