کد خبر : 1839453 | 29 مرداد 1401 ساعت 21:38 | 47.6K بازدید | 30 دیدگاه

برتری دو گله پرسپولیس با تیم ذخیره‌ها (عکس)

پرسپولیس با گل‌های لوکادیا و عمری موفق شد فجرسپاسی را شکست دهد.

برتری دو گله پرسپولیس با تیم ذخیره‌ها (عکس)

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس که در چارچوب هفته دوم لیگ برتر برابر فولاد قرار گرفته و با تساوی بدون گل زمین را ترک کرده بود، امروز در دیداری دوستانه مقابل فجرسپاسی شیراز قرار گرفت‌.

یحیی گل‌محمدی در آغاز این مسابقه، بازیکنانی را که روز گذشته در ترکیب اصلی حضور نداشتند به زمین فرستاد و بازی را با حضور احمد گوهری، مرتضی پورعلی‌گنجی، ابوالفضل سلیمانی، محمدمهدی احمدی، سیامک نعمتی، سینا اسدبیگی، وحدت هنانوف، محمد عمری، امید عالیشاه، حامد پاکدل و یورگن لوکادیا در زمین شروع کرد.

1737075

در حالی‌که این اولین حضور یورگن لوکادیا در ترکیب سرخ‌پوشان بود، او خیلی زود موفق به گلزنی شد و در دقیقه ۸ این دیدار روی ارسال امید عالیشاه روی یک ضربه کرنر، با یک ضربه سر دقیق دروازه حریف را باز کرد.

در ادامه و در دقیقه ۲۲ بازی فجرسپاسی با یک شوت دروازه احمد گوهری را باز کرد اما تنها پنج دقیقه بعد محمد عمری بعد از دریبل دو بازیکن فجر با یک شوت دیدنی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه ۲-۱ به پایان برسد.

سرخ‌پوشان در نیمه دوم جودکی، فهمی، تمیروف و همچنین فلاحتی و محمدیان را که از بازیکنان تیم امید پرسپولیس هستند، به زمین فرستاد و در شرایطی که چند موقعیت هم داشت اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان نتیجه نیمه اول به پایان برسد.

1737091

دیدگاه‌ها