کد خبر : 1839458 | 29 مرداد 1401 ساعت 21:50 | 19.8K بازدید | 15 دیدگاه

به دلیل توهین به سون؛ محرومیت شدید هوادار چلسی

باشگاه چلسی یکی از هواداران خود را که به سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، توهین نژادپرستانه کرده بود به‌صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرد.

به دلیل توهین به سون؛ محرومیت شدید هوادار چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بازی جنجالی دو تیم چلسی و تاتنهام در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر که هفته گذشته انجام شد همچنان خبرساز است. در کنار درگیری مربیان دو تیم در جریان مسابقه، توهین نژادپرستانه به سونگ هیون مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، یکی دیگر از اتفاقات خبرساز این بازی بود.

باشگاه چلسی امروز اعلام کرد یکی از هوادارانش که به ستاره کره‌ای تاتنهام توهین نژادپرستانه کرده بود؛ به‌صورت مادام‌العمر از حضور در استادیوم خانگی چلسی منع کرده است. این هوادار تمامی بلیت‌های فصل چلسی را خریداری کرده است.

1737099

باشگاه چلسی بعد از یک هفته بررسی درباره حادثه، هوادار خاطی را شناسایی کرد و ضمن محکومیت شدید‌اللحنِ اتفاقی که پیش آمده بود مجازاتی که در نظر گرفته است؛ اعلام کرد. در بیانیه چلسی چنین آمده است:" باشگاه فوتبال چلسی هر نوع رفتار تبعیض‌آمیز را به‌شدت منزجرکننده می‌داند. این رفتار در چلسی و هوادارانش هیچ جایی ندارد.

باشگاه چلسی همیشه سیاست خود مبنی بر عدم تحمل در مقابل رفتار تبعیض‌آمیز را اعلام کرده ولی هنوز احمق‌هایی پیدا می‌شوند که خودشان را به باشگاه بچسبانند. ما آنها را نه هوادار بلکه هوادارنما می‌دانیم. آنها مایه شرمساری چلسی، بازیکنان، مربیان، کارکنان و همه هواداران واقعی ما هستند".

دیدگاه‌ها