کد خبر : 1839463 | 29 مرداد 1401 ساعت 22:17 | 21.4K بازدید | 3 دیدگاه

کاناوارو: پوگبا اگر موهایش را رها کند می‌درخشد

فابیو کاناوارو، اسطوره باشگاه یوونتوس از پل پوگبا خرید جدید بیانکونری حمایت کرده و می‌گوید او بعد از سال‌ها شنیدن انتقادها در یونایتد برای انتقام‌گرفتن به یوونتوس برگشته است.

کاناوارو: پوگبا اگر موهایش را رها کند می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا در 6سالی که با پیراهن منچستریونایتد به میدان می‌رفت همیشه با انتقاد مواجه بود و اغلب به دلیل آنچه اهمیت دادن بیش از حد او به ظاهرش خوانده می‌شد؛ مورد شماتت قرار می‌گرفت. پوگبا امسال تابستان به‌عنوان بازیکن آزاد به باشگاه سابقش یوونتوس برگشت.

فابیو کاناوارو، اسطوره یوونتوس و مدافع سابق این تیم، با حمایت از پوگبا می‌گوید او به دوران اوجش با پیراهن بیانکونری برخواهد گشت. کاناوارو می‌گوید تنها بخشی از انتقادها علیه پوگبا که با آن موافقت دارد وسواس او نسبت به ظاهرش است؛ وسواسی که به گفته کاناوارو در تغییر پیاپی مدل موی این فوتبالیست فرانسوی قابل تشخیص است.

1737107

پوگبا در دوره اول حضور در یوونتوس برای این باشگاه 178 بازی انجام داد و 34 گل به ثمر رساند. او در این دوره چهار بار قهرمان سری آ و دو بار فاتح جام حذفی ایتالیا شد. پوگبا از زمان بازگشت به تورین برای یوونتوس به میدان نرفته چرا که در تور آمریکای بیانکونری دچار مصدومیت شده است.

کاناوارو در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" پوگبا به‌عنوان فوتبالیست من را هیجان‌زده می‌کند. ولی او در سال‌های اخیر در منچستر اصلا به‌چشم نمی‌آمد.

اهمیت بیش از حدی که او به ظاهرش و به موهایش می‌داد من را به این نتیجه رسانده بود که پوگبا فکر می‌کند به اوج رسیده و دیگر جایی برای بهتر شدن ندارد. اما کسی که چنین دیدگاهی داشته باشد نمی‌تواند با بهترین‌ها رقابت کند. بعد از سال‌ها شنیدن انتقاد در یونایتد من معتقدم پل به یوونتوس برگشته که انتقام بگیرد".

دیدگاه‌ها