کد خبر : 1839466 | 29 مرداد 1401 ساعت 22:30 | 29.6K بازدید | 13 دیدگاه

قطار باری تک‌نفره؛ اگر می‌توانید ژسوس را متوقف کنید

حرکت پا به توپ گابریل ژسوس از میان بازیکنان حریف که در نهایت توسط مارتین اودگارد به گل اول آرسنال به بورنموث تبدیل شد؛ هواداران توپچی‌ها را شگفت‌زده کرده است.

قطار باری تک‌نفره؛ اگر می‌توانید ژسوس را متوقف کنید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در هفته سوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف بورنموث رفته تنها پنج دقیقه بعد از شروع مسابقه توسط مارتین اودگارد به گل رسید. اما در حرکت منجر به این گل، درخشش استثنایی گابریل ژسوس و حرکت پا به توپ طولانی‌مدت و مارپیچ او از میان بازیکنان حریف هواداران را شگفت‌زده کرده است.

هواداران آرسنال در شبکه‌های اجتماعی این حرکت ژسوس را به حرکت قطاری باری که قابل توقف نیست تشبیه کرده و به او لقب "قطار باری تک‌نفره دادند".

1737111

مهاجم جدید آرسنال که امسال تابستان از منچسترسیتی به این تیم پیوست توپ را در میانه میدان دریافت کرد و یک‌تنه به قلب مدافعین بورنموث زد. او با عبور از سه بازیکن حریف یک پاس به عقب تماشایی به گابریل مارتینلی داد. شوت مارتینلی توسط مارک تراورس، دروازه‌بان بورنموث، دفع شد اما مارتین اودگارد توپ برگشتی را وارد دروازه کرد تا اولین گل آرسنال به ثمر برسد.

1737112

ژسوس هفته قبل در بازی آرسنال مقابل لستر دو گل زد و با ادامه عملکرد درخشانش در این بازی محبوبیت سریع خود در بین هواداران توپچی‌ها را بیشتر کرد.

1737113

دیدگاه‌ها